نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی ورزشی نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
  • آموزش ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
  • آموزش مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]

ا

  • اداره ورزش و جوانان تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 10-20]
  • ارتباطات بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
  • ارزش ویژه برند نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
  • ایرنا مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
  • اصفهان رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
  • اطلاع رسانی ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
  • اطلاع رسانی مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
  • اینترنت بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
  • اوقات فراغت وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]

ب

  • بازاریابی نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
  • بازاریابی بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
  • بازاریابی محصولات ورزشی نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
  • بی بی سی مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
  • برنامه نود ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
  • برنامه های ورزشی تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 30-40]
  • برند نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]

پ

ت

  • تبلیغات رسانه ای نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
  • تحریک نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 30-40]
  • تحلیل محتوا وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • تربیت بدنی مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 18-26]
  • تربیت بدنی تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
  • تماشاگران نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
  • توسعه ورزش رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]

ج

  • جهانی شدن بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]

ح

  • حجاب بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]

خ

  • خبرگزاری مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
  • خلاقیت رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]

د

  • دانشجویان مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 18-26]
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
  • دانشگاه عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 21-29]
  • دانشگاه راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 55-61]
  • دانشگاه های ایران وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • دانشگاه های ایران بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]

ر

  • رادیو و تلویزیون بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
  • رادیو و تلویزیون نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
  • راه های پیشگیری راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 55-61]
  • رسانه مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
  • رسانه رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]
  • رسانه نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 48-60]
  • رسانه ها نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
  • رسانه های اجتمایی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 38-46]
  • رسانه‌های جمعی بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
  • رسانه‌های جمعی نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
  • رفتار قالبی رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]
  • رفتارهای اوباشگرایانه نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]

ز

  • زنان بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
  • زنان رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]

س

  • ساختار بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
  • سازمان های ورزشی رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
  • سازمان ورزشی تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • سبک رهبری تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • سیستم اطلاعات مدیریت تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 10-20]

ش

  • شبکه های تلویزیونی تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 30-40]

ص

  • صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]

ط

  • طراحی تجربی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 38-46]

ع

  • علوم ورزشی تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
  • عوامل فردی عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 21-29]

ف

  • فرهنگ سازی ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
  • فرهنگ سازی مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 18-26]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 49-58]
  • فوتبال نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
  • فوتبال بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]

ق

  • قانون پنج ساله تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
  • قد نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 30-37]

ک

  • کارآفرینی تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 49-58]
  • کالای ورزشی نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
  • کتاب نرم افزارهای کامپیوتری وفناوری اطلاعات تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
  • کتاب ورزشی تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
  • کتب درسی بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
  • کلمات کلیدی : بازاریابی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 38-46]

م

  • ماهواره بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
  • محتوای ورزشی مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
  • محتوا و صوری بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
  • مدیران رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
  • مدیران تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • مدیریت بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
  • مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
  • مدیریت کلارک تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • مشارکت اجتماعی ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
  • مشارکت اجتماعی مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
  • مشتری بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
  • مطبوعات بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
  • مطبوعات نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
  • مهارت ارتباطی تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • مهارت های ارتباطی رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]

ن

  • نظام‌های اطلاعات مدیریت نقد کتاب: نظام‌های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 59-65]
  • نظام‌های اطلاعات مدیریت نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 30-37]
  • نقد نقد کتاب: نظام‌های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 59-65]

و

  • واژه های کلیدی: سوء رفتار علمی عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 21-29]
  • واژه های کلیدی: سوء رفتار علمی راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 55-61]
  • والیبال بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
  • ورزش تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 49-58]
  • ورزش نقد کتاب: نظام‌های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 59-65]
  • ورزش بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
  • ورزش نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 30-37]
  • ورزش آموزشی تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
  • ورزش بانوان نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 48-60]
  • ورزش حرفه ای تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
  • ورزش قهرمانی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 48-60]
  • ورزش قهرمانی تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
  • ورزش های تفریحی وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
  • ورزش همگانی مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
  • ورزش همگانی تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]