با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آگاهی از برند بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]

  • آموزش وپرورش مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]

  • آینده‌نگاری راهبردی درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 27-42]

ا

  • ایرانی بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]

  • ارزیابی کمّی ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]

  • ارزش ویژه برند اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]

  • ارزش ویژه برند اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]

  • استان اردبیل بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]

  • استعدادیابی ورزشی مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]

  • الکتروانسفالوگرافی بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]

  • ال‌کلاسیکو کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]

  • المپیک بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]

  • اینترنت اشیاء تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 91-98]

  • انگیختگی بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]

  • انگیختگی بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]

  • انگیزه طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]

ب

  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]

  • بازاریابی رابطه مند تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 65-76]

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]

  • بازاریابی عصبی بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]

  • باشگاه بانوان بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]

  • باورپذیری بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]

  • بخش خصوصی بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]

  • برنامه 90 تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]

  • برنامه نود قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]

  • برنامه های ورزشی طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]

  • برنامۀ تلویزیونی تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]

  • برند انسانی تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]

  • بسکتبال ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]

  • بیننده طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]

پ

  • پایان نامه مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]

  • پاسخ مشتریان اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]

  • پاسخ های رفتاری تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]

  • پوشش رسانه‌ای تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]

ت

  • تبلیغات بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]

  • تبلیغات اینستاگرامی تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]

  • تبلیغات رسانه ای تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 29-39]

  • تبلیغات شفاهی الکترونیکی بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]

  • تبلیغات ورزشی بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]

  • تبلیغ مثبت اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]

  • تحلیل انتقادی گفتمان قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]

  • تحلیل محتوا مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]

  • تصمیم به خرید بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]

  • تصویر برند بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]

  • تعداد برند تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 29-39]

  • تناسب فعالیت تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 29-39]

  • توجه بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]

  • توسعه نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]

  • توسعه بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]

  • توسعه ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]

  • توسعه پایدار تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 91-98]

  • توسعۀ فرهنگ اجتماعی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]

ج

  • جامعة برند اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]

  • جانبازان تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]

  • جذابیت شخصیت برند تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]

  • جهانی بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]

خ

  • خرید آنی تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]

  • خرید اینترنتی نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]

  • خشونت اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]

د

  • داور قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]

  • دیپلماسی ورزشی مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]

  • دیجیتال طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]

  • درخت توانش درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 27-42]

  • دلبستگی به برند تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]

ر

  • راهبرد تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]

  • رسانه طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]

  • رسانه بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]

  • رسانه‌های اجتماعی کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]

  • رسانه‌های اجتماعی اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]

  • رسانه‌های جمعی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]

  • رسانه‌های جمعی بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]

  • رسانه‌های جمعی بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]

  • رسانه‌های نوین بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]

  • رسانه های ورزشی ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]

  • رسانه‌های ورزشی بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]

  • رشته های ورزشی مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]

  • رضایت مشتری اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]

  • رفتار خرید تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 65-76]

  • رفتار خرید بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]

  • رویدادهای ورزشی نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]

ز

  • زنان بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]

س

  • سازمان برند اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]

  • سازمان پیشرو نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]

ش

  • شبکه اجتماعی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]

  • شبکه‌سازی بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]

ص

  • صحه‌گذار بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]

  • صحه‌گذاری بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]

  • صحه‌گذاری ورزشی بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]

  • صنعت ورزش تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 91-98]

ط

  • طرفداران فوتبال کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]

ع

  • عملکرد بهینه ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]

ف

  • فرایند مدیریت دانش نوین نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]

  • فساد در ورزش تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]

  • فوتبال قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]

  • فوتبال ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]

  • فوتبال حرفه ای ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]

ق

  • قصد خرید تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]

  • قصد رفتاری بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]

  • قضاوت قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]

ک

  • کارکنان رسانه‌های ورزشی نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]

  • کسب و کار ورزشی بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]

  • کشورهای مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]

  • کیفیت خدمات نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]

گ

  • گردشگری ورزشی بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]

ل

  • لذت بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]

  • لیگ برتر ایران ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]

  • لیگ برتر فوتبال تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]

م

  • ماتریس SWOT تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]

  • مدل‌سازی بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]

  • مردم‌نگاری مجازی درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 27-42]

  • مزیت رقابتی پایدار نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]

  • مسکات ورزشی بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]

  • مسلمان بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]

  • مصرف رسانه‌ای کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]

  • مصرف کننده محصولات ورزشی اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]

  • مقایسه تطبیقی مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]

  • مقاله مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]

  • مقطع تحصیلی مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]

  • منتخب مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]

ن

  • نگرش کلی بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]

و

  • والیبال ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]

  • وب سایت مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]

  • وبسایت‌ها نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]

  • وب‌گاه‌ رسمی ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]

  • ورزش تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]

  • ورزش بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]

  • ورزش کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]

  • ورزش مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]

  • ورزش قهرمانی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]

  • ورزشکاران مشهور بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]

  • وفاداری تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 65-76]

  • وفاداری به برند تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]

  • وفاداری به برند تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]

ه

  • هیجانات مصرفی بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]

  • هم‌هویتی اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]

  • هوادار تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]

  • هواداران تیم پرسپولیس اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]

  • هواداران فوتبال نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]

  • هواداری ورزشی بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]