نمایه نویسندگان

ا

  • ایزدی، بهزاد بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-52]
  • اسلامی، قاسم بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
  • اسمعیلی، محسن بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-52]
  • ایمانزاده، مسعود بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

ب

  • بابایی مبارکه، معصومه طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
  • بخشی چناری، امین رضا بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]
  • بیرامی جغناب، لیلا تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]

پ

  • پورپناهی، محمد بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

ت

  • تقی آبادی، حمید قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 53-68]
  • تقی آبادی، مسعود قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 53-68]

ج

  • جابری، اکبر نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
  • جاویدی، فاطمه اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]
  • جعفری، سید محمد باقر اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]
  • جلالی فراهانی، مجید بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]

ح

  • حیدری، کلثوم کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-110]
  • حسینی، مریم تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]

خ

  • خبیری، محمد بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]
  • خدایاری، عباس طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

د

  • دهقان، سیدامین بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

ز

  • زارعی، علی طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
  • زاهدی، حمید ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]

س

  • سلیمی، امین تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 111-120]
  • سلیمی، مهدی ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
  • سمیعی، محمد اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]

ش

  • شهبازی، رضا بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]

ص

  • صفاری، مرجان کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-110]

ط

  • طالبیان، حامد درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 27-42]

ع

  • عیدی، حسین بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]
  • علی محمدی، حسین تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]

ف

  • فدایی ده‌چشمه، معصومه بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]

ق

  • قادری، فرشاد بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
  • قاسمیان مقدم، محمدرضا بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-52]
  • قائدی، علی بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-52]
  • قرایی ترشیزی، نجمه تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]

ک

  • کردلو، حسین تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
  • کریمی، جواد تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-40]
  • کهندل، مهدی طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

گ

  • گل محمدی، کریم اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]

ل

  • لطیفی فرد، مهدی کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-110]

م

  • میریوسفی، سیدجلیل نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 97-109]
  • مستحفظیان، مینا ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
  • مظلومی سوینی، فرزانه نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 15-28]
  • ملائی، مینا تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 111-120]
  • موحد، محمد امین ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
  • مولایی، محمدمهدی درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 27-42]

ن

  • نامور، مجید بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]
  • نوربخش، مهوش طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]