آ
-
آسیب اجتماعی
مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]
-
آسیبهای روانی
مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]
-
آمیخته بازاریابی
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]
-
آموزش سنتی
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]
ا
-
اثربخشی
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
اجتماعی سازی
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
احساس-خودکارآمدی
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]
-
اداره کل ورزش و جوانان
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]
-
اداره ورزش و جوانان
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]
-
ارتباطات
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
ارتباطات رسانهای
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]
-
ارتباط الکترونیکی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]
-
استراتژی سبکرهبری توزیعشده
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]
-
اشتغال
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]
-
اطلاعرسانی
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]
-
اعتماد برند والد
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]
-
اعتماد سازمانی
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]
-
افشاگری سازمانی
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]
-
اماکن ورزشی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
ایمنی روان شناختی
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]
-
انعطافپذیری
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]
ب
-
بازاریابی
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
باشگاه سپاهان
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]
-
باشگاه های والیبال
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]
-
باشگاه ورزشی
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]
-
برند
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]
-
برند ورزشی مجید
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]
پ
-
پاسخگویی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]
-
پذیرش توسعه برند
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]
ت
-
تبلیغات
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]
-
تبلیغات دهان به دهان
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]
-
تحلیل چند گروهی
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]
-
تحلیل محتوا
تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 41-47]
-
تربیت بدنی
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]
-
تفکر استراتژیک
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]
-
تکنولوژی
رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 49-54]
-
تکنولوژی
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]
-
تمایل حضور
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]
-
تنیس روی میز
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]
-
توسعه
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]
چ
-
چابک سازی
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]
-
چابکی سازمانی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]
ح
-
حامیان مالی
رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 49-54]
-
حامی مالی
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]
خ
-
خدمت رسانی
تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 103-118]
د
-
دانش آموزان رشته تربیتبدنی
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]
-
دانشجویان
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]
-
دانشجویان مدیریتورزشی
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]
-
دانشگاه آزاد
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]
-
دانش محصول مصرف کننده
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]
-
دیپلماسی ورزشی
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 15-22]
-
دلبستگی به مکان
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملتهای والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 51-66]
ر
-
راهبردی
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]
-
رسانه
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]
-
رسانه
تحلیل فعالیتهای مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]
-
رسانه های جمعی
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]
-
رسانههای جمعی
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]
-
رسانههای جمعی
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 59-66]
-
رسانههای مجازی
مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]
-
رسانههای ورزشی
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]
-
رضایت
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]
-
رضایتمندی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
رفتار شهروندیسازمانی
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]
-
رهبری اصیل
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]
-
رهبری زهرآگین
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]
-
رویداد ورزشی
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 15-26]
-
روش دلفی
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 15-22]
-
روش سوات
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]
س
-
سیستم اطلاعات مدیریت
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 15-26]
-
سواد اطلاعاتی
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]
-
سواد مهارتی
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 79-88]
ش
-
شایستگی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]
-
شایستگی
تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 103-118]
-
شناخت شخصی
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]
-
شهر مراغه
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]
ع
-
عملکرد ورزشکاران
مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]
ف
-
فعالیتهای مفسدانه
تحلیل فعالیتهای مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]
-
فناوری
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]
-
فناوری اطلاعات
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]
-
فناوری اطلاعات
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]
ق
-
قایقرانی
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]
-
قدرت نرم
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 15-22]
-
قصد حضور مجدد
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]
ک
-
کسب و کار
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]
-
کسب و کار ورزشی
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 79-88]
-
کیفیت خدمت
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 79-88]
-
گردشگری ورزشی
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 59-66]
ل
-
لباس ورزشی
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]
م
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]
-
مدیریت دانش
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]
-
مدل TASP
تحلیل فعالیتهای مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]
-
مدنیت واحد
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]
-
مقاصد رفتاری
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملتهای والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 51-66]
-
مهارتهای پایهای
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]
-
مهارتهای فناوری
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]
ن
-
نشریات علمی- پژوهشی
تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 41-47]
-
نشریات علمی – ترویجی
تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 41-47]
-
نوآوری
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]
و
-
واژههای کلیدی: اصفهان
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 59-66]
-
والیبال
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملتهای والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 51-66]
-
ورزش
تحلیل فعالیتهای مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]
-
ورزش آموزشی
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]
-
ورزش بانوان
رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 49-54]
-
ورزشکار
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]
-
ورزش همگانی
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]
-
ورزش همگانی
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]
-
وفاداری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]
ه
-
همزادپنداری تیمی
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]
-
هوادار ورزشی
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]
ی
-
یادگیری زبان انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]