با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آسیب اجتماعی مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]

  • آسیب‌های روانی مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]

  • آمیخته بازاریابی پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]

  • آموزش سنتی یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]

ا

  • اثربخشی نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • اجتماعی سازی نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • احساس-خودکارآمدی استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]

  • اداره کل ورزش و جوانان بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]

  • اداره ورزش و جوانان تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]

  • ارتباطات نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • ارتباطات رسانه‌ای نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]

  • ارتباط الکترونیکی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]

  • استراتژی سبک‌رهبری توزیع‌شده استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]

  • اشتغال جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]

  • اطلاع‌رسانی نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]

  • اعتماد برند والد بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]

  • اعتماد سازمانی استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]

  • افشاگری سازمانی رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]

  • اماکن ورزشی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • ایمنی روان شناختی رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]

  • انعطاف‌پذیری نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]

ب

  • بازاریابی نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • باشگاه سپاهان تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]

  • باشگاه های والیبال ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]

  • باشگاه ورزشی پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]

  • برند پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]

  • برند ورزشی مجید نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 67-76]

پ

  • پاسخگویی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]

  • پذیرش توسعه برند بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]

ت

  • تبلیغات نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]

  • تبلیغات دهان به دهان ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]

  • تحلیل چند گروهی بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]

  • تحلیل محتوا تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 41-47]

  • تربیت بدنی جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]

  • تفکر استراتژیک تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]

  • تکنولوژی رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 49-54]

  • تکنولوژی جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]

  • تمایل حضور ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]

  • تنیس روی میز نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]

  • توسعه نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]

چ

  • چابک سازی بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]

  • چابکی سازمانی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]

ح

  • حامیان مالی رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 49-54]

  • حامی مالی نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 89-102]

خ

  • خدمت رسانی تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 103-118]

د

  • دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]

  • دانشجویان بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]

  • دانشجویان مدیریت‌ورزشی طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]

  • دانشگاه آزاد مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاه‌ها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]

  • دانش محصول مصرف کننده بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]

  • دیپلماسی ورزشی ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 15-22]

  • دلبستگی به مکان بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 51-66]

ر

  • راهبردی بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]

  • رسانه تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]

  • رسانه تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]

  • رسانه های جمعی نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]

  • رسانه‌های جمعی بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]

  • رسانه‌های جمعی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 59-66]

  • رسانه‌های مجازی مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]

  • رسانه‌های ورزشی بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]

  • رضایت تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]

  • رضایت‌مندی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • رفتار شهروندی‌سازمانی استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 77-88]

  • رهبری اصیل رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]

  • رهبری زهرآگین تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]

  • رویداد ورزشی طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 15-26]

  • روش دلفی ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 15-22]

  • روش سوات مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاه‌ها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]

س

  • سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 15-26]

  • سواد اطلاعاتی طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]

  • سواد مهارتی تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 79-88]

ش

  • شایستگی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 53-62]

  • شایستگی تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 103-118]

  • شناخت شخصی رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 29-48]

  • شهر مراغه نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]

ع

  • عملکرد ورزشکاران مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 15-22]

ف

  • فعالیت‌های مفسدانه تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]

  • فناوری بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 77-85]

  • فناوری اطلاعات یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]

  • فناوری اطلاعات پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 89-98]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]

ق

  • قایقرانی نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-110]

  • قدرت نرم ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 15-22]

  • قصد حضور مجدد تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]

ک

  • کسب و کار جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]

  • کسب و کار ورزشی تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 79-88]

  • کیفیت خدمت تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 79-88]

  • گردشگری ورزشی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 59-66]

ل

  • لباس ورزشی بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-33]

م

  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]

  • مدیریت دانش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 43-52]

  • مدل TASP تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]

  • مدنیت واحد تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 55-68]

  • مقاصد رفتاری بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 51-66]

  • مهارت‌های پایه‌ای طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]

  • مهارت‌های فناوری طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 39-50]

ن

  • نشریات علمی- پژوهشی تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 41-47]

  • نشریات علمی – ترویجی تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 41-47]

  • نوآوری جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 15-28]

و

  • واژه‌های کلیدی: اصفهان نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 59-66]

  • والیبال بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 51-66]

  • ورزش تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398-1397، صفحه 23-38]

  • ورزش آموزشی مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاه‌ها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]

  • ورزش بانوان رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 49-54]

  • ورزشکار ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 29-40]

  • ورزش همگانی بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 34-42]

  • ورزش همگانی مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاه‌ها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 87-98]

  • وفاداری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398-1397، صفحه 67-76]

ه

  • همزادپنداری تیمی تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]

  • هوادار ورزشی تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1398-1397، صفحه 69-78]

ی

  • یادگیری زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1398-1397، صفحه 63-68]