نمایه نویسندگان

ا

  • اتقیا، ناهید نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-66]
  • احمدی، صهیب تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 103-118]
  • ایرانپور مبارکه، میترا نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-66]
  • افروزه، حکیمه طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 39-50]
  • افروزه، محمد صادق طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 39-50]
  • اکبری خوشه مهر، بهرام نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • الماسی، سمانه طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-26]
  • الماسی، سمانه بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 51-66]

ب

  • بابائی منقاری، محمد مهدی یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-68]
  • باختر، سمیه رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-54]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • بخشی چناری، امین رضا ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]
  • بدیعی گهر، رقیه تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 41-48]

پ

  • پاشایی، سجاد تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • پناه، یسرا استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • پورسلطانی، حسین تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 41-48]

ج

  • جعفری، سلمان نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • جعفرزاده زرندی، محبوبه جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
  • جلالی فراهانی، مجید ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]

ح

  • حامی، محمد تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 79-88]
  • حامی، محمد بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-10]
  • حسینی، میر داود تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • حسینی، مریم تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-52]
  • حسینی، معصومه رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-54]
  • حسینی، معصومه مقایسه‌ی سواد رسانه‌ای در متخصصان گرایش های تربیت بدنی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 49-58]
  • حقیقی، مهدی بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-10]

خ

  • خداپرست، سیاوش ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
  • خدادادی، محمدرسول نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-102]
  • خوشبخی، جعفر نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-62]

د

  • دایی، روح الله بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]
  • درخشان، اکبر بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-33]
  • درینی، ولی محمد رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-48]
  • دهقانپوری، حوریه نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-102]

ذ

  • ذبیحی، حسین تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 79-88]

ر

  • رزاقی، محمد ابراهیم جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
  • رضایی صوفی، مرتضی ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
  • روشن، سید علیقلی رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-48]

ز

  • زردشتیان، شیرین تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-52]
  • زردشتیان، شیرین طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-26]
  • زردشتیان، شیرین تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 103-118]

س

  • سبک رو، مهدی تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • سجادی، سید نصرالله ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]
  • سجادی، نصرالله بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]

ش

  • شجاعی، وحید تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 79-88]
  • شجاعی، وحید بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 1-10]
  • شرقی، عاطفه نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • شعبانی، عباس مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 15-22]
  • شعبانی، عباس مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاه‌ها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
  • شفیعی، شهرام طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 39-50]
  • شهبازی، رضا بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]

ص

  • صادری، مهدی نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-102]
  • صادقی، حسین نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
  • صالحی ساداتی، سید سعادت الله تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-78]
  • صالح نیا، بهرام مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاه‌ها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]

ع

  • عباسی، همایون بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 51-66]
  • عیدی، حسین بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 51-66]
  • عندلیب، الهام پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]

ف

  • فردی، انسیه بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-33]
  • فردی پور، رضا نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 67-76]

ق

  • قاسمی، نازنین مقایسه‌ی سواد رسانه‌ای در متخصصان گرایش های تربیت بدنی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 49-58]
  • قاسمی روشناوند، جواد نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-62]

ک

  • کاظمی، مریم ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
  • کریمی، جواد تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-52]

گ

  • گودرزی، محمود ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]

ل

  • لطفی، علی یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-68]

م

  • محرم زاده، مهرداد تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
  • محمدی، فاطمه تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانه‌های ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
  • مختاری دینانی، مریم نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-66]
  • مرادی، محمدرضا تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-78]
  • مرادی هزاری، رسول بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-33]
  • میرزااکبری، اعظم جایگاه آی تی در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
  • میرکمالی، سید محمد یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-68]
  • مشکل گشا، الهام نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 67-76]
  • مصطفایی کیوی، جواد بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]
  • مودی، داود نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-62]

ن

  • ناصری، علی تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]
  • نامدار جویمی، احسان رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روان‌شناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-48]
  • نامدار جویمی، احسان استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • نظری، رسول پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
  • نظری، رسول نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 67-76]

ی

  • یاسینی، علی استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه‌ کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • یوسفی، بهرام تحلیل فعالیت‌های مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]