آ
-
آقایی، مجتبی
ارزیابی و رتبه بندی رسانههای ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روشهای تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 39-49]
ا
-
ابراهیم حصاری، سامان
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]
-
احمدی، سید عبدالحمید
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]
-
ایزدپرست، لیلا
بررسی و نقدکتاب مهارتهای کاربردی مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 30-39]
-
اسداللهی، احسان
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 15-25]
-
اسماعیل زاده، روح الله
ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 37-42]
-
افتخاری، عذرا
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 23-34]
-
اکبری، بهرام
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]
-
امامی، مینا
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 23-34]
-
امینی، مرجان
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]
-
امینی، مژگان
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]
-
اویسی، نرجس خاتون
تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 46-54]
ب
-
بابایی، مریم
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-63]
-
برنگی، حامد
بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-61]
-
بزرگ امید، مهدی
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 21-29]
پ
-
پروین، نازدار
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]
-
پروین، ناهیده
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]
ت
-
تجاری، فرشاد
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 15-25]
ث
-
ثابت مطلق، محمد
ارزیابی و رتبه بندی رسانههای ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روشهای تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 39-49]
ج
-
جعفری، سلمان
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]
-
جعفرزاده، محبوبه
نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
ح
-
حاجی انزهانی، سارا
بررسی و نقدکتاب مهارتهای کاربردی مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 30-39]
-
حیدری نژاد، صدیقه
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 21-29]
-
حسینی، مریم
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 13-20]
-
حسینی، مریم
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 35-42]
خ
-
خاصه، علی
بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-61]
-
خاصه، علی اکبر
بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-61]
د
-
درزیانی، معصومه
ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 37-42]
ر
-
رزاقی، محمد ابراهیم
نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]
-
رضایی صوفی، مرتضی
مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 50-57]
ز
-
زارعی، علی
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 15-25]
-
زیتونلی، عبدالحمید
مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 50-57]
-
زردشتیان، شیرین
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 13-20]
-
زردشتیان، شیرین
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 35-42]
-
زنجیرچی، سیدمحمود
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 43-54]
س
-
سلوکی، هما
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]
ش
-
شجیع، رضا
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]
-
شعبانی، عباس
بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 21-27]
ص
-
صیادی، علی
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 21-29]
-
صادقپور، عباس
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]
ع
-
عامری سیاهویی، رضا
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 43-54]
-
عیدی، حسین
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامههای تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
غ
-
غایب زاده، شهروز
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]
ف
-
فراهانی، ابوالفضل
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]
-
فریدونی، مسعود
بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 15-22]
-
فروغی پور، حمید
مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 40-45]
ق
-
قاسمی، حمید
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 30-38]
-
قاسمی، حمید
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]
-
قاسمی، حمید
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 23-34]
-
قاسمی، حمید
شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-74]
-
قبادی یگانه، اکرم
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامههای تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
ک
-
کریمی، جواد
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 13-20]
-
کریمی، جواد
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 35-42]
-
کشکر، سارا
تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 46-54]
-
کلاته سیفری، معصومه
بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 15-22]
م
-
محمدی، سردار
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 30-38]
-
مشایخی نژاد، شقایق
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 43-54]
-
مهدی پور، عبدالرحمن
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]
ن
-
نظری، رسول
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-63]
-
نظری، فرهاد
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامههای تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
-
نظرویسی، حامد
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 30-38]
ه
-
هنری، حبیب
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]