با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آزمون، جواد تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 32-41]

  • آزمون، جواد ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-25]

  • آقاخانی، محمدعلی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-76]

ا

  • افروزه، حکیمه بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 35-41]

  • الهی، علیرضا ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 25-34]

  • ایمانیان، مریم تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی کشور با رویکرد ورزش معلولین [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 42-51]

ب

  • باقریان فر، مصطفی بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]

پ

  • پاکدلیان، پگاه رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 15-23]

ج

  • جعفری، سلمان تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 32-41]

  • جعفری، سلمان ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-25]

  • جمشیدیان، هوشنگ بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 42-52]

  • جوادی پور، محمد بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]

ح

  • حاجی ابراهیمی، رضا نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 22-31]

  • حیدری نژاد، صدیقه تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی کشور با رویکرد ورزش معلولین [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 42-51]

  • حیدری نژاد، صدیقه تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-24]

  • حسینی، معصومه مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 26-34]

خ

  • خانمرادی، سعید بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • خطیبی، امین تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی کشور با رویکرد ورزش معلولین [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 42-51]

  • خورشیدی، رضا ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 25-34]

د

  • درینی، ولی محمد بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 42-52]

ذ

  • ذاکریان، علی اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-68]

  • ذاکریان، علیرضا اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-68]

ر

  • رزاقی، محمد ابراهیم بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 52-58]

  • رزاقی، محمد ابراهیم شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 35-44]

  • رضایی صوفی، مرتضی بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 24-29]

  • رضایی صوفی، مرتضی بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 35-41]

ز

  • زارع، علیرضا تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-24]

  • زردشتیان، شیرین تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 53-65]

  • زهرابی، محمد بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 42-52]

ش

  • شیرالی، رضوان تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-24]

  • شعبانی، عباس بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 24-29]

  • شفیعی، شهرام بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 35-41]

ص

  • صابونچی، رضا بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 11-14]

  • صفاری، مرجان کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 45-58]

ع

  • عامری اصل، حسن مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 26-34]

  • عبدوی، فاطمه بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت وب‌سایت‌های فدراسیون‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 30-40]

  • عبدوی، فاطمه رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 66-76]

  • عیدی، حسین بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

غ

  • غلامیان، سمیه بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت وب‌سایت‌های فدراسیون‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 30-40]

ف

  • فاعلی، حدیث بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 11-14]

  • فرازیانی، فاتح تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 11-21]

  • فریدفتحی، مریم رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 66-76]

  • فلاح، زین العابدین تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-76]

  • فلاح کاظمی، مریم تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 53-65]

ق

  • قاسمی، حمید بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 11-14]

  • قاسمی، حمید نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 22-31]

  • قاسمی، حمید مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 26-34]

  • قبادی یگانه، اکرم بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • قره، محمدعلی اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 59-68]

  • قلی پور، نگار تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 53-65]

ک

  • کردلو، حسین ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 25-34]

  • کشاورز، لقمان نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 22-31]

م

  • محمدی، علی تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 32-41]

  • مهرابی، قاسم بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 52-58]

  • مهرابی، قاسم شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 35-44]

  • موسیوند، مریم تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 11-21]

ن

  • نامدار جویمی، احسان بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 42-52]

  • نیری، شهرزاد کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 45-58]

  • نظری، رسول رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 15-23]

  • نظری، رسول بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1394، صفحه 53-60]

  • نورایی، طهمورث بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1394، صفحه 52-58]

ی

  • یزدانی، فایزه شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 35-44]