با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آنتی‌دیپلماسی آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]

ا

  • اپلیکیشن تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]

  • اثربخشی ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]

  • ایران آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]

  • ایران و اتحادیه اروپا مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • ارتباطات تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • ارتباطات شفاهی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • ارتباطات شفاهی الکترونیکی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • ارتباط با مشتری طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]

  • ارزش ویژه برند نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • استارت‌آپ‎‌های ورزشی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • استراتژیک طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

  • استفاده شناختی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]

  • استفاده لذت‌جویانه تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]

  • استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]

  • المپیک تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • امنیت آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]

  • اینستاگرام بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]

ب

  • بازاریاب طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]

  • بازاریابی تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]

  • بازاریابی کمین تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]

  • بازاریابی ورزشی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 15-31]

  • بازاریابی ورزشی رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 73-83]

  • بازدید مجدد نقش هم‌هویتی تیم در تجربۀ لذت‌بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]

  • باشگاه شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 29-41]

  • برند بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]

  • برند مجید نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • برند ورزشی نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • بلاگر بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]

پ

  • پژوهش کیفی نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]

  • پوشاک ورزشی تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]

ت

  • تبلیغات تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • تبلیغات اینترنتی تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]

  • تبلیغات دهان‌به‌دهان تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]

  • تبلیغات ورزشی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • تبلیغات و صحه‌گذاری رسانه رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • تجربه لذت بخش تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]

  • تجربه لذت‌بخش نقش هم‌هویتی تیم در تجربۀ لذت‌بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]

  • تحلیل شبکه تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • تسهیم دانش ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]

  • تصویرسازی برند رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • تعاملات و ارتباطات رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • تکنولوژی تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]

  • تلگرام تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • توییتر تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • توسعه ورزش شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 29-41]

ج

  • جام ملت‌های آسیا تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]

ح

  • حق انحصار پخش تلویزیونی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • حق انحصار تبلیغات مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

  • حقوق ورزشی مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]

خ

  • خدمات تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]

  • خرید الکترونیکی نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]

  • خستگی از رسانه‌های اجتماعی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]

  • خلاقیت کارکنان مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]

د

  • داده‌بنیاد ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]

  • داده‌بنیاد تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]

  • دانش برند تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]

  • دیپلماسی ورزشی تبیین و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]

  • دیمتل فازی تبیین و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]

ر

  • رسانه ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]

  • رسانه تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 15-31]

  • رسانه‌های اجتماعی رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 73-83]

  • رسانه‌های اجتماعی شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • رسانه‌های اجتماعی نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • رسانه‌های جمعی تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • رسانه‌های سایبری شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • رسانه‌های نوین شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • رسانه‌های ورزشی اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]

  • رسانه‌های ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • رضایت از ارتباط ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]

  • رضایت مشتری نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]

  • رفتار مصرف کننده تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]

  • رویدادهای ورزشی تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]

  • رویداد ورزشی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 15-31]

  • رویداد ورزشی رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 73-83]

  • روش آمیخته شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]

  • روش تحقیق نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]

ز

  • زیرساخت‌ها طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

س

  • سبک رهبری مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]

  • سرمایه فکری اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]

  • سودآوری تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

ش

  • شایستگی‌های شغلی ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]

  • شبکه اجتماعی تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]

  • شبکه‌های اجتماعی ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]

  • شخصی‌سازی برند رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

  • شرط‌بندی انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

ص

  • صنعت ورزش تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • صنعت ورزش طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

  • صنعت ورزش ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]

ع

  • عربستان آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]

  • عملکرد سازمانی اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]

  • عملکرد شغلی تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]

ف

  • فرصت‌های کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • فروش اینترنتی تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]

  • فروشگاه ورزشی طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]

  • فساد انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

  • فضای مجازی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • فضای مجازی تبیین و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]

  • فناوری اطلاعات ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]

  • فوتبال انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

  • فوتبال آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]

  • فوتبال تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]

ق

  • قصد خرید نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]

  • قصد خرید بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]

  • قصد خرید مجدد نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]

  • قمار انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]

ک

  • کارآفرینی تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • کارآفرینان ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه‌ ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]

  • کرونا طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]

  • کسب‌وکار ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]

  • کسب و کارهای نوپا تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • کیفیت وب‌سایت نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]

گ

  • گروه دلفی تبیین و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]

ل

  • لیگ برتر کشتی ایران تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]

م

  • محصولات ورزشی بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]

  • مدیران تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]

  • مدیریت راهبردی منابع انسانی اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]

  • مشارکت شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • مشتری نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]

ن

  • نظریه ذی‌نفعان تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]

  • نقد کتاب نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]

  • نقد و بررسی نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]

  • نوجوانان و جوانان شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

و

  • وب‌سایت نقش هم‌هویتی تیم در تجربۀ لذت‌بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]

  • ورزش شناسایی عوامل انگیزاننده رسانه‌های نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]

  • ورزش ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]

  • ورزش تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]

  • ورزش الکترونیک شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 29-41]

  • ورزشکاران تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]

  • ورزشکاران حرفه‌ای رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]

ه

  • هم‌هویتی نقش هم‌هویتی تیم در تجربۀ لذت‌بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]

  • هوش فرهنگی ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]