آ
-
آنتیدیپلماسی
آنتیدیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]
ا
-
اپلیکیشن
تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشنهای ورزشی توسط ورزشکاران حرفهای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]
-
اثربخشی
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]
-
ایران
آنتیدیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]
-
ایران و اتحادیه اروپا
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
ارتباطات
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
ارتباطات شفاهی
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
ارتباطات شفاهی الکترونیکی
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
ارتباط با مشتری
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاههای ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]
-
ارزش ویژه برند
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
استارتآپهای ورزشی
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
استراتژیک
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
-
استفاده شناختی
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]
-
استفاده لذتجویانه
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]
-
استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان
مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانههای ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]
-
المپیک
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
امنیت
آنتیدیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]
-
اینستاگرام
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]
ب
-
بازاریاب
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاههای ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]
-
بازاریابی
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]
-
بازاریابی کمین
تحلیل بازاریابی کمین در رسانههای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملتهای آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]
-
بازاریابی ورزشی
تأثیر رسانههای اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 15-31]
-
بازاریابی ورزشی
رابطۀ مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 73-83]
-
بازدید مجدد
نقش همهویتی تیم در تجربۀ لذتبخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وبسایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]
-
باشگاه
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 29-41]
-
برند
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]
-
برند مجید
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
برند ورزشی
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
بلاگر
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]
پ
-
پژوهش کیفی
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]
-
پوشاک ورزشی
تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهانبهدهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]
ت
-
تبلیغات
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
تبلیغات اینترنتی
تحلیل بازاریابی کمین در رسانههای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملتهای آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]
-
تبلیغات دهانبهدهان
تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهانبهدهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]
-
تبلیغات ورزشی
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
تبلیغات و صحهگذاری رسانه
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
تجربه لذت بخش
تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهانبهدهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]
-
تجربه لذتبخش
نقش همهویتی تیم در تجربۀ لذتبخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وبسایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]
-
تحلیل شبکه
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
تسهیم دانش
ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]
-
تصویرسازی برند
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
تعاملات و ارتباطات
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
تکنولوژی
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]
-
تلگرام
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
توییتر
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
توسعه ورزش
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 29-41]
ج
-
جام ملتهای آسیا
تحلیل بازاریابی کمین در رسانههای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملتهای آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]
ح
-
حق انحصار پخش تلویزیونی
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
حق انحصار تبلیغات
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
-
حقوق ورزشی
مطالعه تطبیقی حق بر رقابت منصفانه در انحصار پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی بر اساس رویکرد اتحادیه اروپا [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 33-47]
خ
-
خدمات
تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشنهای ورزشی توسط ورزشکاران حرفهای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]
-
خرید الکترونیکی
نقش میانجی تجربۀ لذتبخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]
-
خستگی از رسانههای اجتماعی
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]
-
خلاقیت کارکنان
مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانههای ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]
د
-
دادهبنیاد
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکههای اجتماعی بر ایجاد کسبوکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]
-
دادهبنیاد
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]
-
دانش برند
تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهانبهدهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]
-
دیپلماسی ورزشی
تبیین و اولویتبندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]
-
دیمتل فازی
تبیین و اولویتبندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]
ر
-
رسانه
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]
-
رسانه
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
رسانههای اجتماعی
تأثیر رسانههای اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 15-31]
-
رسانههای اجتماعی
رابطۀ مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 73-83]
-
رسانههای اجتماعی
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
رسانههای اجتماعی
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
رسانههای جمعی
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
رسانههای سایبری
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
رسانههای نوین
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
رسانههای ورزشی
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]
-
رسانههای ورزشی
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
رضایت از ارتباط
ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]
-
رضایت مشتری
نقش میانجی تجربۀ لذتبخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]
-
رفتار مصرف کننده
تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهانبهدهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 32-45]
-
رویدادهای ورزشی
تحلیل بازاریابی کمین در رسانههای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملتهای آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]
-
رویداد ورزشی
تأثیر رسانههای اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 15-31]
-
رویداد ورزشی
رابطۀ مصرف رسانهای با مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 73-83]
-
روش آمیخته
شناسائی و اولویتبندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 17-32]
-
روش تحقیق
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]
ز
-
زیرساختها
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
س
-
سبک رهبری
مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانههای ورزشی استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 91-103]
-
سرمایه فکری
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]
-
سودآوری
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
ش
-
شایستگیهای شغلی
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]
-
شبکه اجتماعی
تحلیل محتوای پرمخاطبترین کانالهای ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 56-64]
-
شبکههای اجتماعی
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکههای اجتماعی بر ایجاد کسبوکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]
-
شخصیسازی برند
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
-
شرطبندی
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
ص
-
صنعت ورزش
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
صنعت ورزش
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
-
صنعت ورزش
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکههای اجتماعی بر ایجاد کسبوکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]
ع
-
عربستان
آنتیدیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]
-
عملکرد سازمانی
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]
-
عملکرد شغلی
تدوین الگوی نقش رسانههای اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 118-131]
ف
-
فرصتهای کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
فروش اینترنتی
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]
-
فروشگاه ورزشی
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاههای ورزشی با رویکرد ISM [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 65-79]
-
فساد
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
-
فضای مجازی
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
فضای مجازی
تبیین و اولویتبندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]
-
فناوری اطلاعات
ارتباط فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش: با نقش میانجی رضایت از ارتباطات [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 72-84]
-
فوتبال
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
-
فوتبال
آنتیدیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 15-28]
-
فوتبال
تحلیل بازاریابی کمین در رسانههای فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملتهای آسیا 2019) [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 104-117]
ق
-
قصد خرید
نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید) [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 62-71]
-
قصد خرید
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]
-
قصد خرید مجدد
نقش میانجی تجربۀ لذتبخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]
-
قمار
انگیزانندهها و پیامدهای شرطبندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 29-39]
ک
-
کارآفرینی
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
کارآفرینان ورزشی
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه ورزشی با رویکرد رسانه ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 85-102]
-
کرونا
طراحی الگوی مدیریت بحران پاندمی کرونا ویروس در صنعت ورزش با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 48-61]
-
کسبوکار
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکههای اجتماعی بر ایجاد کسبوکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]
-
کسب و کارهای نوپا
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
کیفیت وبسایت
نقش میانجی تجربۀ لذتبخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]
گ
-
گروه دلفی
تبیین و اولویتبندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 57-74]
ل
-
لیگ برتر کشتی ایران
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 75-89]
م
-
محصولات ورزشی
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجیگری نگرش نسبت به برند [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 42-56]
-
مدیران
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 40-55]
-
مدیریت راهبردی منابع انسانی
اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 60-72]
-
مشارکت
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
مشتری
نقش میانجی تجربۀ لذتبخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 84-98]
ن
-
نظریه ذینفعان
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 17-28]
-
نقد کتاب
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]
-
نقد و بررسی
نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست) [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 46-59]
-
نوجوانان و جوانان
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
و
-
وبسایت
نقش همهویتی تیم در تجربۀ لذتبخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وبسایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]
-
ورزش
شناسایی عوامل انگیزاننده رسانههای نوین در ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 1-16]
-
ورزش
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکههای اجتماعی بر ایجاد کسبوکارهای ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 90-103]
-
ورزش
تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشنهای ورزشی توسط ورزشکاران حرفهای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]
-
ورزش الکترونیک
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران [دوره 10، شماره 4، 1402-1401، صفحه 29-41]
-
ورزشکاران
تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشنهای ورزشی توسط ورزشکاران حرفهای با استفاده از مدل باینری لوجیت [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 114-125]
-
ورزشکاران حرفهای
رسانهها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفهای [دوره 10، شماره 2، 1402-1401، صفحه 103-120]
ه
-
همهویتی
نقش همهویتی تیم در تجربۀ لذتبخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وبسایت باشگاه استقلال [دوره 10، شماره 3، 1402-1401، صفحه 99-113]
-
هوش فرهنگی
ارتباط بین شایستگیهای شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانههای ورزشی استان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1402-1401، صفحه 80-90]