با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آگاهی زیست‌محیطی مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • آینده‌نگاری سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ا

  • ارتباطات تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ارزیابی شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • استارتاپ نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • استدلال‌ورزی اخلاقی تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]

  • اصالت برند شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • اطلاع‌رسانی طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • اعتباریابی روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]

  • اینترنت اشیاء ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 31-46]

  • اینستاگرام شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • اوقات فراغت تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ب

  • بازاریابی نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • بانوان تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]

  • برنامه‌ریزی استراتژیک طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 78-89]

  • بعد سطوح ارتباطی روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]

پ

  • پتانسیل اخلاقی تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]

ت

  • تجارت الکترونیک اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تجهیزات ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 62-77]

  • تحلیل بازیگران سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تحلیل عاملی تأییدی روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تدوین برنامه سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • تربیت‌بدنی تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ترویج نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • تصمیم‌گیری طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 78-89]

  • تصویر برند ورزشکار شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • توریسم ورزشی ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 31-46]

  • توسعه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • توسعه گردشگری ورزشی ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 31-46]

  • توسعه ورزش الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ج

  • جنسیت بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه‌ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]

ح

  • حساسیت اخلاقی تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]

خ

  • خصوصی‌سازی تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

د

  • داوری فوتبال ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 62-77]

  • دوپینگ بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ر

  • رژیم مصرف رسانه بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه‌ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]

  • رسانه طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 78-89]

  • رسانه طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • رسانه شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • رسانه‌های اجتماعی نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • رسانه های نوشتاری تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • رسانه های ورزشی الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • رسانه ورزشی سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • رسانه ورزشی آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • رفتار حامی محیط‌زیست مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • روابط دیپلماتیک نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • روابط عمومی طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ز

  • زنجیره تامین خدمات تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

س

  • سالمندان تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • سبک زندگی بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های سبک زندگی راحت‌طلب و نقش آن در فعالیت‌های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت‌های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]

  • سلامتی بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های سبک زندگی راحت‌طلب و نقش آن در فعالیت‌های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت‌های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]

  • سلبریتی ها بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • سناریوپردازی سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • سند بنیادین بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های سبک زندگی راحت‌طلب و نقش آن در فعالیت‌های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت‌های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]

  • سواد ارتباطی سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ش

  • شبکه های اجتماعی بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • شخصیّت های کارتونی بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • شناسایی و اعتباریابی اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ص

  • صحّه گذاری ورزشی بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ض

  • ضدبازاریابی بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ع

  • عملکرد شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ف

  • فدراسیون فوتبال اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • فرهنگ رسانه‌ای بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه‌ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]

  • فعالیت بدنی الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • فناوری نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

ق

  • قصد خرید بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ک

  • کارآفرینی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • کیفیت رابطه شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

گ

  • گراندد تئوری ارائة مدل پیش‌نیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفه‌ای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 62-77]

  • گردشگران خارجی آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

م

  • مالی نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • مدیریت بدن بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه‌ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]

  • مدیریت عملکرد طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • مدیریت مطلوب بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانه‌ای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]

  • مدیریت ورزشی تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]

  • مستند ورزشی آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • مشارکت ورزشی تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • مشتریان نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • مصرف رسانه‌ای مدل‌سازی تاثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • مقاله علمی پژوهشی تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]

  • مک‌تور سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • منابع انسانی نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های سبک زندگی راحت‌طلب و نقش آن در فعالیت‌های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت‌های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]

  • مهارت های تخصصی ارتباطی روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]

  • مهارت های حسی روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]

ن

  • نیروهای مسلح شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • نشریّات علمی تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • نگرش بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

و

  • وابستگی شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزش شناسایی شاخص‌های عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزش تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانه‌های نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ورزش چوگان آینده‌پژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزش حرفه‌ای سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ورزش حرفه‌ای تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]

  • ورزش خارجی نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

  • ورزش دانشجویی الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزش زنان تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]

  • ورزش شهروندی تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزشکار بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزش مدارس فعالیت بدنی بررسی رابطۀ بین مؤلفه‌های سبک زندگی راحت‌طلب و نقش آن در فعالیت‌های بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارت‌های ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]

  • ورزش همگانی تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]

  • ورزش همگانی تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]

ی

  • یکپارچگی تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]