آ
-
آگاهی زیستمحیطی
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
آیندهنگاری
سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ا
-
ارتباطات
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ارزیابی
شناسایی شاخصهای عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
استارتاپ
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
استدلالورزی اخلاقی
تدوین مدل ارتباطی رسانههای جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]
-
اصالت برند
شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
اطلاعرسانی
طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانهای فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
اعتباریابی
روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]
-
اینترنت اشیاء
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 31-46]
-
اینستاگرام
شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
اوقات فراغت
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ب
-
بازاریابی
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
بانوان
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمیپژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]
-
برنامهریزی استراتژیک
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 78-89]
-
بعد سطوح ارتباطی
روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]
پ
-
پتانسیل اخلاقی
تدوین مدل ارتباطی رسانههای جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]
ت
-
تجارت الکترونیک
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تجهیزات
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 62-77]
-
تحلیل بازیگران
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تحلیل عاملی تأییدی
روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمیپژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تدوین برنامه
سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
تربیتبدنی
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ترویج
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
تصمیمگیری
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 78-89]
-
تصویر برند ورزشکار
شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
توریسم ورزشی
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 31-46]
-
توسعه
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
توسعه گردشگری ورزشی
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی هوشمند با اینترنت اشیاء در ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 31-46]
-
توسعه ورزش
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ج
-
جنسیت
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانهای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]
ح
-
حساسیت اخلاقی
تدوین مدل ارتباطی رسانههای جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]
خ
-
خصوصیسازی
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
د
-
داوری فوتبال
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 62-77]
-
دوپینگ
بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ر
-
رژیم مصرف رسانه
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانهای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]
-
رسانه
طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 78-89]
-
رسانه
طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانهای فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
رسانه
شناسایی شاخصهای عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
رسانههای اجتماعی
نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
رسانه های نوشتاری
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
رسانه های ورزشی
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
رسانه ورزشی
سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
رسانه ورزشی
آیندهپژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
رفتار حامی محیطزیست
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
روابط دیپلماتیک
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
روابط عمومی
طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانهای فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ز
-
زنجیره تامین خدمات
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
س
-
سالمندان
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
سبک زندگی
بررسی رابطۀ بین مؤلفههای سبک زندگی راحتطلب و نقش آن در فعالیتهای بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]
-
سلامتی
بررسی رابطۀ بین مؤلفههای سبک زندگی راحتطلب و نقش آن در فعالیتهای بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]
-
سلبریتی ها
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
سناریوپردازی
سناریوپردازی آینده رسانههای ورزشی کشور [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
سند بنیادین
بررسی رابطۀ بین مؤلفههای سبک زندگی راحتطلب و نقش آن در فعالیتهای بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]
-
سواد ارتباطی
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ش
-
شبکه های اجتماعی
بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
شخصیّت های کارتونی
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
شناسایی و اعتباریابی
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ص
-
صحّه گذاری ورزشی
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ض
-
ضدبازاریابی
بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ع
-
عملکرد
شناسایی شاخصهای عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ف
-
فدراسیون فوتبال
اعتباریابی عوامل شناسایی شده موثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
فرهنگ رسانهای
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانهای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]
-
فعالیت بدنی
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
فناوری
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
ق
-
قصد خرید
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ک
-
کارآفرینی
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
کیفیت رابطه
شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
گ
-
گراندد تئوری
ارائة مدل پیشنیازها و اثرات کمک داور ویدئویی در توسعه فوتبال حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 62-77]
-
گردشگران خارجی
آیندهپژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
م
-
مالی
نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
مدیریت بدن
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانهای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]
-
مدیریت عملکرد
طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانهای فدراسیون ورزش دانشآموزی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
مدیریت مطلوب
بررسی تأثیر رژیم مصرف رسانهای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 90-101]
-
مدیریت ورزشی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمیپژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]
-
مستند ورزشی
آیندهپژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
مشارکت ورزشی
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
مشتریان
نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
مصرف رسانهای
مدلسازی تاثیر مصرف رسانهای بر رفتار حامی محیطزیست با نقش میانجی آگاهی زیستمحیطی دانشجویان علوم ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
مقاله علمی پژوهشی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمیپژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]
-
مکتور
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
منابع انسانی
نقش رسانه های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه های ورزشی خصوصی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی رابطۀ بین مؤلفههای سبک زندگی راحتطلب و نقش آن در فعالیتهای بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]
-
مهارت های تخصصی ارتباطی
روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]
-
مهارت های حسی
روان سنجی پرسشنامه سواد ارتباطی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور کشور [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 15-30]
ن
-
نیروهای مسلح
شناسایی شاخصهای عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
نشریّات علمی
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
نگرش
بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
و
-
وابستگی
شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزش
شناسایی شاخصهای عملکرد مدیران تربیت بدنی نیروهای مسلح در راستای سواد رسانه ای در ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزش
تحلیل محتوای پژوهشهای خصوصیسازی در ورزش ایران با تاکید بر رسانههای نوشتاری [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ورزش چوگان
آیندهپژوهی توسعه ظرفیتهای گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزش حرفهای
سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفهای [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ورزش حرفهای
تدوین مدل ارتباطی رسانههای جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 114-127]
-
ورزش خارجی
نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته های ورزشی خارجی در ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
-
ورزش دانشجویی
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزش زنان
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمیپژوهشی ایران [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 47-61]
-
ورزش شهروندی
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزشکار
بررسی نقش روابط عمومی در ضدبازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزش مدارس فعالیت بدنی
بررسی رابطۀ بین مؤلفههای سبک زندگی راحتطلب و نقش آن در فعالیتهای بدنی ورزشی مدارس با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1403-1402، صفحه 102-113]
-
ورزش همگانی
تحلیل محتوای کمی روند پژوهشهای مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399 [دوره 11، شماره 3، 1403-1402]
-
ورزش همگانی
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]
ی
-
یکپارچگی
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تامین خدمات ورزش همگانی ایران [دوره 11، شماره 2، 1403-1402]