کلیدواژه‌ها = فوتبال
تعداد مقالات: 9
1. قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90)

دوره 7، شماره 2، زمستان 1398، صفحه 30-40

10.30473/jsm.2020.46968.1333

مسعود تقی آبادی؛ حمید تقی آبادی


3. رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال

دوره 5، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 15-28

علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد


5. تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال

دوره 3، شماره 4، تابستان 1395، صفحه 11-24

علیرضا زارع؛ صدیقه حیدری نژاد؛ رضوان شیرالی


6. بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

دوره 3، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 41-51

سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه


7. بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 2، شماره 3، بهار 1394، صفحه 19-28

محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی


8. نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال

دوره 2، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 10-17

اسکندر حسین پور؛ مرادعلی نیازی پور؛ سید محمد کاشف؛ قدرت اله باقری؛ یوسف منگشتی جونی