با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آدیداس مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]

  • آمادگی الکترونیکی طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 71-80]

ا

  • اثربخشی مدیران بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 101-111]

  • اثرگذاری مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • ارتباطات سیاسی بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 101-111]

  • ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]

  • ارزش ویژه برند اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 91-104]

  • ارگونومی مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]

  • اطلاع دهندگی تبلیغات تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]

  • اعتبار سازمان درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • اقتصاد فوتبال مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]

  • الگوی روابط ساختاری نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]

  • اماکن ورزشی نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 27-36]

  • امکان سنجی امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]

  • امنیت مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]

  • اینستاگرام نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]

  • اوقات فراغت ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]

ب

  • بازاریابی امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]

  • بازاریابی شفاهی الکترونیک نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]

  • بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 31-46]

  • بازاریابی ورزشی اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 91-104]

  • بازخورد شغلی طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]

  • باشگاههای فوتبال بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 101-111]

  • بحران درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • برون سپاری تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]

پ

  • پیاده سازی نرم افزار امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]

  • پدیدارشناسی درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]

ت

  • تبلیغات تجاری تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]

  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]

  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]

  • تجارت الکترونیک مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]

  • تجربه خدمت مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 59-70]

  • تربیت بدنی نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]

  • ترویج نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]

  • تصویر اجتماعی تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]

  • تصویر ذهنی برند. شیفتگی به برند اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 31-46]

  • تعاملات اجتماعی بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 73-82]

  • تعهد روان شناختی طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]

  • تلویزیون تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • توانمندسازی ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]

ج

  • جاذبه طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]

  • جذابیت مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]

ح

  • حمایت اجتماعی ادارک شده ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]

خ

  • خلاقیت تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]

  • خودابزاری طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]

  • خودمختاری ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]

د

  • داده ‌بنیاد شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]

  • دارایی نامشهود مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]

  • دانش آموزان دختر بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 73-82]

  • دبیران ورزش ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]

  • دیپلماسی عمومی مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • دیپلماسی ورزشی مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • درگیری نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]

ر

  • رسانه تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • رسانه درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • رسانه نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]

  • رسانه اجتماعی تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]

  • رسانه‌های ورزشی نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]

  • رسانه ورزشی نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]

  • رفتار شهروندی نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]

  • رفتار شهروندی سازمانی نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]

  • رهبری تحول‌آفرین نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]

  • رهبری معنوی نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]

  • رویداد ورزشی امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]

  • رویکردهای ارتباطی نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 27-36]

ژ

  • ژانر ورزشی تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 59-70]

س

  • سایت مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]

  • ساختاری تفسیری تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]

  • سیستم اطلاعات مدیریت طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]

ش

ص

  • صنعت ورزش مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]

ط

  • طراحی نرم افزار امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]

ع

  • عادات خرید اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • عزت دریافت کننده بازخورد طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]

  • عملکرد شغلی طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]

  • عوامل انتزاعی مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]

  • عوامل عینی مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]

ف

  • فرهنگ‌سازمانی نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]

  • فروش شخصی اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • فعالیت بدنی ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]

  • فناوری اطلاعات طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 71-80]

  • فوتبال تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]

ق

  • قدرت منبع بازخورد طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]

  • قدرت هوشمند مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • قصد حضور مجدد مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]

  • قصدخرید اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 31-46]

ک

  • کالاهای ورزشی مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]

  • کتب ورزشی تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 59-70]

  • کیفیت اطلاعات طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]

  • کیفیت سیستم طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]

گ

  • گذراندن اوقات فراغت فعال بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 73-82]

  • گزارشگر تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]

م

  • مبانی مدیریت نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]

  • محصولات ورزشی مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]

  • محصولات ورزشی اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • محیط فیزیکی اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • مدیریت الکترونیک شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]

  • مدیریت رسانه مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]

  • مدیریت رویداد طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]

  • مدیریت ورزشی نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]

  • مدل بومی شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]

  • مدل سازی تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]

  • مدل سازی ساختاری تفسیری طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 71-80]

  • مدل‌های کسب‌وکار مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]

  • مرکزیت طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]

  • مروژ مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]

  • مسئولیت پذیری ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]

  • مشتری مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]

  • معماری ورزشی نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 27-36]

  • معنویت سازمانی نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]

  • منابع انسانی شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]

  • مهارت های ارتباطی ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]

  • مهارت های ارتباطی طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]

ن

  • نقد کتاب نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]

  • نقد و بررسی نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]

و

  • وابستگی نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]

  • ورزش تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]

  • ورزش درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]

  • ورزش نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]

  • ویژگی های محیطی مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]

  • وفاداری نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]

  • وفاداری الکترونیک نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]

  • وفاداری هواداران طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]

ه

  • هواداران نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]

  • هویت سازی نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]

  • هویت‌سازی اجتماعی نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]

  • هویت‌سازی فردی نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]