آ
-
آدیداس
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]
-
آمادگی الکترونیکی
طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 71-80]
ا
-
اثربخشی مدیران
بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 101-111]
-
اثرگذاری
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
ارتباطات سیاسی
بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 101-111]
-
ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]
-
ارزش ویژه برند
اثر شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 91-104]
-
ارگونومی
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]
-
اطلاع دهندگی تبلیغات
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]
-
اعتبار سازمان
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحرانهای رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
اقتصاد فوتبال
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]
-
الگوی روابط ساختاری
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]
-
اماکن ورزشی
نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 27-36]
-
امکان سنجی
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]
-
امنیت
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]
-
اینستاگرام
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]
-
اوقات فراغت
ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]
ب
-
بازاریابی
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]
-
بازاریابی شفاهی الکترونیک
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]
-
بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی
اثر بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 31-46]
-
بازاریابی ورزشی
اثر شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 91-104]
-
بازخورد شغلی
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]
-
باشگاههای فوتبال
بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 101-111]
-
بحران
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحرانهای رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
برون سپاری
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]
پ
-
پیاده سازی نرم افزار
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]
-
پدیدارشناسی
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحرانهای رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]
ت
-
تبلیغات تجاری
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]
-
تجارت الکترونیک
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]
-
تجربه خدمت
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 59-70]
-
تربیت بدنی
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]
-
ترویج
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]
-
تصویر اجتماعی
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]
-
تصویر ذهنی برند. شیفتگی به برند
اثر بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 31-46]
-
تعاملات اجتماعی
بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 73-82]
-
تعهد روان شناختی
طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]
-
تلویزیون
تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
توانمندسازی
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]
ح
-
حمایت اجتماعی ادارک شده
ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]
خ
-
خلاقیت
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]
-
خودابزاری
طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]
-
خودمختاری
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]
د
-
داده بنیاد
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]
-
دارایی نامشهود
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]
-
دانش آموزان دختر
بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 73-82]
-
دبیران ورزش
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]
-
دیپلماسی عمومی
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
دیپلماسی ورزشی
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
درگیری
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]
ر
-
رسانه
تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
رسانه
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحرانهای رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
رسانه
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]
-
رسانه اجتماعی
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 37-48]
-
رسانههای ورزشی
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]
-
رسانه ورزشی
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]
-
رفتار شهروندی
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]
-
رفتار شهروندی سازمانی
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]
-
رهبری تحولآفرین
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]
-
رهبری معنوی
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]
-
رویداد ورزشی
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]
-
رویکردهای ارتباطی
نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 27-36]
ژ
-
ژانر ورزشی
تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 59-70]
س
-
سایت
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]
-
ساختاری تفسیری
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]
-
سیستم اطلاعات مدیریت
طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]
ش
-
شبکههای اجتماعی
اثر شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 91-104]
-
شرکتهای تولیدکننده کالاهای ورزشی
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]
ص
-
صنعت ورزش
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]
ط
-
طراحی نرم افزار
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 95-102]
ع
-
عادات خرید
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
عزت دریافت کننده بازخورد
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]
-
عملکرد شغلی
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]
-
عوامل انتزاعی
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]
-
عوامل عینی
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]
ف
-
فرهنگسازمانی
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 93-106]
-
فروش شخصی
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
فعالیت بدنی
ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]
-
فناوری اطلاعات
طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 71-80]
-
فوتبال
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]
ق
-
قدرت منبع بازخورد
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]
-
قدرت هوشمند
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
قصد حضور مجدد
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 51-60]
-
قصدخرید
اثر بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 31-46]
ک
-
کالاهای ورزشی
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 41-50]
-
کتب ورزشی
تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 59-70]
-
کیفیت اطلاعات
طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]
-
کیفیت سیستم
طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]
گ
-
گذراندن اوقات فراغت فعال
بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 73-82]
-
گزارشگر
تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]
م
-
مبانی مدیریت
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]
-
محصولات ورزشی
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]
-
محصولات ورزشی
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
محیط فیزیکی
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
مدیریت الکترونیک
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]
-
مدیریت رسانه
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]
-
مدیریت رویداد
طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 61-78]
-
مدیریت ورزشی
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]
-
مدل بومی
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]
-
مدل سازی
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 55-70]
-
مدل سازی ساختاری تفسیری
طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 71-80]
-
مدلهای کسبوکار
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 27-42]
-
مرکزیت
طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]
-
مروژ
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 15-26]
-
مسئولیت پذیری
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 93-100]
-
مشتری
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]
-
معماری ورزشی
نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 27-36]
-
معنویت سازمانی
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 79-94]
-
منابع انسانی
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 47-58]
-
مهارت های ارتباطی
ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 21-30]
-
مهارت های ارتباطی
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 61-72]
ن
-
نقد کتاب
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]
-
نقد و بررسی
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 13-20]
و
-
وابستگی
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]
-
ورزش
تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 83-92]
-
ورزش
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحرانهای رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 13-26]
-
ورزش
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]
-
ویژگی های محیطی
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 71-82]
-
وفاداری
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]
-
وفاداری الکترونیک
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]
-
وفاداری هواداران
طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1400-1399، صفحه 43-54]
ه
-
هواداران
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1400-1399، صفحه 103-115]
-
هویت سازی
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400-1399، صفحه 27-40]
-
هویتسازی اجتماعی
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]
-
هویتسازی فردی
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400-1399، صفحه 81-90]