با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام

علی اصغر دورودیان؛ حمید قاسمی؛ سنا حیدریان

دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 56-64

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.54160.1436

چکیده
  هدف کلی تحقیق، تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام بود.این پژوهشاز نظر استراتژی توصیفی، از نظر مسیر اجرا تحلیل محتوا واز منظر جمع آوری داده به شکل کتابخانه‌ای انجام شد.جامعه آماری سه کانال پرطرفدار ورزشی با معیار عضویت بیش از ۸۰ هزار دنبال کننده بود. کانال‌‌های سایت ورزش۳ با حدود ۷۳۰ هزار عضو، ...  بیشتر

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 81-90

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44362.1307

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد. جامعه آماری تحقیق را هواداران تیم‌های فوتبال که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، تشکیل داده‌اند که 386 نفر به‌عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. جهت جمع­ آوری داده­ ها از پرسش‌نامه ...  بیشتر