با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری

نگار قلی پور؛ محمد خبیری؛ حسین عیدی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 43-54

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.43129.1292

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری است.جامعه آماری پژوهش دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و تعداد نمونه 350 نفر بود. برای دستیابی به اهداف پژوهش پرسش‌نامه هویتی با برند اسکالاس و بتمن (2003)، هم‌هویتی با سازمان آلجشیمر (2005)، هم‌هویتی با جامعة ...  بیشتر

تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان

شیرین زردشتیان؛ نگار قلی پور؛ مریم فلاح کاظمی

دوره 3، شماره 3 ، خرداد 1395، ، صفحه 53-65

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای تولید برنامه‌های ورزشی در صدا وسیمای استان گیلان با استفاده از مدل تحلیلیSWOT بود. جامعه آماری پژوهش متشکل از 60 نفر از مدیران، کارشناسان و تولید کنندگان برنامه‌های ورزشی صدا و سیما و اساتید مدیریت ورزشی استان های گیلان بود که نمونه آماری بصورت گلوله برفی انتخاب شد. روش تحقیق ...  بیشتر