کلیدواژه‌ها = ارزش ویژه برند
تعداد مقالات: 2
1. بررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌گری ارزش ویژه برند

دوره 7، شماره 2، زمستان 1398، صفحه 1-10

10.30473/jsm.2019.46002.1322

فاطمه جاویدی؛ سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ محمد سمیعی


2. نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

دوره 2، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 66-75

رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی