با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61295.1575

چکیده
  پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده‌ها توصیفی- همبستگی بود که به بررسی نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و قصد خرید مجدد الکترونیکی محصولات ورزشی پرداخت و به صورت میدانی به اجرا در آمد. جامعة آماری پژوهش شامل خریداران محصولات ورزشی از وب سایت مجید می باشند و اطلاعات آنها ...  بیشتر

مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

حسین عبدالملکی

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1399، ، صفحه 71-82

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52424.1405

چکیده
  هدف پژوهش حاضر مدل سازی نقش ارگونومی و عوامل محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیک شهر تهران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش تحلیل داده ها توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق را کلیه استفاده کنندگان از باشگاه های ورزش های الکترونیکی که حداقل به مدت ...  بیشتر

بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 2، شماره 3 ، خرداد 1394، ، صفحه 19-28

چکیده
  خدمات دهی در حوزه ورزش زمانی می‌توانند بهره‌وری بالایی داشته باشند که ارائه خدمات آنان ضمن انطباق با نیازهای مشتریان، از بهره‌وری سازمانی مناسبی نیز برخوردار باشد. مدیریت ارتباط با مشتری همان تعامل با هواداران برای کسب مزیت رقابتی است و باشگاه‌ها از طریق وب‌سایت های خود می‌توانند به این امر اقدام ‌کنند. براین اساس، این پژوهش ...  بیشتر

میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی

سارا کشکر؛ سید کمال توکلی؛ رضا صادقی

دوره 1، شماره 1 ، آذر 1392، ، صفحه 19-25

چکیده
  نشر بنا به طبیعتش فضا ساز و فرهنگ­آور است و از مهم‌ترین و نیرومندترین اهرم‌های تحول فکری و فرهنگی است. رواج نشر به طور انبوه در واقع از اختراع چاپ آغاز می‌شود. تحقیق حاضر به منظور دستیابی به میزان رضایت­مندی مخاطبان از حوزه نشر کتب ورزشی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را تمامی مخاطبان مراجعه­کننده به غرفه­های ناشران ...  بیشتر