با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه)

رسول نوروزی سید حسینی

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 13-26

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.51017.1383

چکیده
  ورزش به‌عنوان یک پدیده‌ای اجتماعی از ذینفعان مختلفی تأثیر می‌پذیرد و بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد و ممکن است در این فرایند مشکلات و بحران‌هایی را تجربه کند. هدف از این تحقیق درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه‌ای است که از طریق روش تحقیق کیفی و با استفاده از استراتژی پدیدارشناسی انجام شد. با استفاده از نمونه‌گیری ...  بیشتر