با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

حسین عبدالملکی

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1399، ، صفحه 71-82

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52424.1405

چکیده
  هدف پژوهش حاضر مدل سازی نقش ارگونومی و عوامل محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیک شهر تهران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش تحلیل داده ها توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق را کلیه استفاده کنندگان از باشگاه های ورزش های الکترونیکی که حداقل به مدت ...  بیشتر