با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
طراحی مدل شادی ناخالص ملی بر اساس رخداد های ورزشی از طریق صفحات مجازی

ساجده سادات مرتضوی؛ قدرت الله باقری راغب؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ علی صابری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 تیر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.67750.1746

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی مدل شادی ناخالص ملی بر اساس رخدادهای ورزشی از طریق صفحات مجازی می‌باشد. روش پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد تماتیک می‌باشد. جامعه آماری شامل دو بخش منابع انسانی (اساتید) و منابع اطلاعاتی مرتبط به موضوع پژوهش انتخاب شد. نمونه انسانی شامل اساتید مدیریت ورزشی متخصص در امر رویدادهای ورزشی، رسانه‌ها و همچنین در زمینه ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
ارائه الگوی کیفی هم‌آفرینی ارزش در رویدادهای ورزشی رشته والیبال در بستر رسانه‌های اجتماعی

محسن برجاس؛ حبیب محمدپور؛ حمید جنانی؛ جعفر برقی مقدم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آذر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.67646.1745

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش در رویدادهای ورزشی رشته والیبال در بستر رسانه‌های اجتماعی انجام شد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی بوده و از نظر رویکرد یک تحقیق کیفی است که با روش تحلیل تم صورت گرفت. مشارکت‌کنندگان در پژوهش شامل خبرگان مرتبط با حوزه تحقیق (اساتید صاحب‌نظر در رشته مدیریت ورزشی و مدیران ارشد باشگاه‌های ...  بیشتر

تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019)

مهدی رسولی؛ محسن ارمغانی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61997.1586

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تحلیل بازاریابی کمین در فوتبال ایران ، جام ملت های آسیا 2019 می باشد. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و روش پژوهش، تلفیقی (تحلیل محتوا کمی و کیفی) می باشد. جامعه آماری در بخش اول رسانه هایی که اقدام به بازاریابی کمین کرده بودند که بر اساس روش نمونه گیری کل شمار که در این راستا بر اساس سایت الکسا،30 سایت پر بازدید ایران و رسانه ...  بیشتر

نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران

اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 15-27

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46245.1325

چکیده
  با توجّه به اهمیت وبسایت­ ها به عنوان یک رسانة مدرن در فرایند فروش بلیت رویدادهای ورزشی، هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدّد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران بوده است. پژوهش حاضر یک مطالعة توصیفی- همبستگی و از نوع کاربردی بوده است. جامعة آماری  پژوهش شامل هواداران استقلال ...  بیشتر