با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 31-46

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52734.1410

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران است. این پژوهش از نوع تحقیقات اکتشافی بوده و دارای ماهیت کیفی است. در این پژوهش از روش نظریه داده بنیاد و رویکرد گلیزری، از این رویکرد استفاده شد. جامعه پژوهش مستندات انجام شده در حیطه پژوهش، مربیان، بازیکنان و داوران لیگ برتر فوتبال ایران و نیز اساتید ...  بیشتر

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 81-90

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44362.1307

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد. جامعه آماری تحقیق را هواداران تیم‌های فوتبال که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، تشکیل داده‌اند که 386 نفر به‌عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. جهت جمع­ آوری داده­ ها از پرسش‌نامه ...  بیشتر