با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019)

مهدی رسولی؛ محسن ارمغانی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61997.1586

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تحلیل بازاریابی کمین در فوتبال ایران ، جام ملت های آسیا 2019 می باشد. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و روش پژوهش، تلفیقی (تحلیل محتوا کمی و کیفی) می باشد. جامعه آماری در بخش اول رسانه هایی که اقدام به بازاریابی کمین کرده بودند که بر اساس روش نمونه گیری کل شمار که در این راستا بر اساس سایت الکسا،30 سایت پر بازدید ایران و رسانه ...  بیشتر

ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

مسعود فریدونی

دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 79-88

چکیده
  هدف اصلی­ از پژوهش حاضر بررسی مدل تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات باشگاه­ های بدن‌سازی شهر تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با توجه به موضوع و اهداف پژوهش، جزء پژوهش­ های توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل تمامی استفاده‌کنندگان از مراکز ورزشی و تندرستی شهر تهران بودند که ...  بیشتر