دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
کلیدواژهها = تبلیغات اینترنتی
تعداد مقالات: 2
تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019)
دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402
چکیده
هدف پژوهش حاضر تحلیل بازاریابی کمین در فوتبال ایران ، جام ملت های آسیا 2019 می باشد. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و روش پژوهش، تلفیقی (تحلیل محتوا کمی و کیفی) می باشد. جامعه آماری در بخش اول رسانه هایی که اقدام به بازاریابی کمین کرده بودند که بر اساس روش نمونه گیری کل شمار که در این راستا بر اساس سایت الکسا،30 سایت پر بازدید ایران و رسانه ... بیشترارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی
دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 79-88