با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61295.1575

چکیده
  پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده‌ها توصیفی- همبستگی بود که به بررسی نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و قصد خرید مجدد الکترونیکی محصولات ورزشی پرداخت و به صورت میدانی به اجرا در آمد. جامعة آماری پژوهش شامل خریداران محصولات ورزشی از وب سایت مجید می باشند و اطلاعات آنها ...  بیشتر

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند

سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ فاطمه جاویدی؛ محمد سمیعی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 83-94

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46002.1322

چکیده
  امروزه اهمیت به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی شکل­ گرفته در بستر آن بیش از پیش برای سازمان‌ها افزایش یافته است؛ به طوریکه سازمان‌های تولید­کننده محصولات ورزشی نیز از آن مستثنی نیستند. با این وجود خلا بررسی نقش ارزش ویژه برند در زمینه بازاریابی محصولات ورزشی از طریق رسانه­ های اجتماعی به وضوح دیده می‎‌شود و همچنین ...  بیشتر

مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)

ولی محمد درینی؛ حمیده صادقی؛ احسان نامدار جویمی

دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 63-78

چکیده
  کسب رضایت مشتری برای بقای هر سازمانی ضروری است و تدابیر مختلفی اعم از مدیریت ارتباط با مشتری و افزایش کیفیت خدمات برای آن اندیشیده شده است.در این پژوهش به بررسی رابطه رضایت مشتری از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی پرداخته‌شده است. پژوهش از جهت هدف، کاربردی و ازنظر استراتژی، همبستگی است. ...  بیشتر