با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال)

حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ سمانه الماسی

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 51-66

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.41215.1270

چکیده
  این مطالعه با هدف بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) انجام شده است. نمونه در این مطالعه 367 نفر از تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال در سال 1397 می‌باشد. ابزار پرسش‌نامه‌های استاندارد دلبستگی به مکان، رضایت‌مندی از مکان و مقاصد رفتاری می‌باشند. ...  بیشتر

اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی

شیرین زردشتیان؛ همایون عباسی؛ سعید خانمرادی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 41-54

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر اثر سواد رسانه‌ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان رشته علوم ورزشی بود. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری شامل دانشجویان رشته علوم ورزشی کرمانشاه (دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد و پیام نور) بود (1000 نفر). از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای نامتناسب استفاده شد و 400 نفر به‌عنوان نمونه ...  بیشتر