با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی

شیرین زردشتیان؛ همایون عباسی؛ سعید خانمرادی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 41-54

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر اثر سواد رسانه‌ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان رشته علوم ورزشی بود. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و جامعه آماری شامل دانشجویان رشته علوم ورزشی کرمانشاه (دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد و پیام نور) بود (1000 نفر). از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای نامتناسب استفاده شد و 400 نفر به‌عنوان نمونه ...  بیشتر

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

دوره 3، شماره 1 ، آذر 1394، ، صفحه 41-51

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران، آلمان و انگلستان بود. روش تحقیق توصیفی- تحلیل بود. جامعه آماری شامل وب سایت های رسمی باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران (16 تیم)، بوندسلیگای آلمان (18 تیم) و لیگ برتر انگلیس (20 تیم) در فصل 2015-2014 بود. نمونه به صورت تمام شمار و شامل 54 وب سایت بود. ابزار ...  بیشتر