با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران)

سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی؛ حفصه رئیسی شهرویی؛ احسان نامدار جویمی؛ هومن پشوتنی زاده

دوره 9، شماره 3 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 15-29

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44014.1300

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه وابستگی مشتری و نوآوری سازنده با توجه به نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی در بین تولیدکنندگان اطلاعات ورزشی در شهر تهران است. پژوهش حاضر ازنظر هدف، از نوع کاربردی و برحسب نحوۀ گردآوری داده‌ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعۀ آماری این پژوهش شامل تولیدکنندگان اطلاعات ورزشی در شهر تهران است که جامعه ...  بیشتر

نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان)

فریبا مالکی؛ مسلم مبارکی؛ احسان نامدار جویمی؛ لیلا تمسکی هرسینی

دوره 8، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 93-106

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44846.1311

چکیده
  هدف از این پژوهش، مطالعه‌ی نقش فرهنگ‌سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی بود. پژوهش ازلحاظ گردآوری داده‌ها، همبستگی و ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان رسانه‌های ورزشی در شهر زاهدان به تعداد 70 نفر بود که سرشماری شدند. ابزارهای گردآوری داده‌ها شامل سه پرسشنامه رهبری تحول‌آفرین برنارد ...  بیشتر