با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی

فریبرز فتحی؛ میرحسن سید عامری؛ سید محمد کاشف

دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1393، ، صفحه 32-43

چکیده
  تقویت مطبوعات ورزشی به عنوان یک رسانه­ی گروهی در به تصویر کشیدن قهرمانی­ها، ورزش بانوان، صنایع ورزشی، فرهنگ رفتار تماشاگران و طرفداران ورزشی و امثال آن از موضوعات مهم در ورزش است. هدف تحقیق  بررسی عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه های ورزشی می باشد. روش تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی بود که به روش میدانی اجرا ...  بیشتر