با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
رسانه‌ها و دگرگونی مسیر تحرک اجتماعی زنان ورزشکار: از کلیشه‌زدایی تا الگوسازی.

آرش زارعی؛ شیرین زردشتیان؛ همایون عباسی؛ حسین عیدی؛ لقمان امامقلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 خرداد 1404

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.73952.1958

چکیده
  هدف پژوهش حاضر رسانه‌ها و دگرگونی مسیر تحرک اجتماعی زنان ورزشکار: از کلیشه‌زدایی تا الگوسازی می باشد. در این پژوهش چهار مقوله ایجاد توسعه و پیشرفت رسانه‌های دیجیتال، تغییر الگوهای مصرف رسانه‌ای، افزایش تمایل ورزشکاران به برندسازی شخصی و تغییر نگرش‌های اجتماعی و فرهنگی به عنوان شرایط علی، مسیرهای متعدد شغلی در ورزش، توسعه مسیرهای ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
ارائه مدل مدیریت رسانه‌‎های ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی

بهاره رحمانیان کوشککی؛ مرضیه خلیفه سلطانی؛ سعید جعفری

دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 130-147

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.69236.1799

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، ارائه مدل مدیریت رسانه‌های ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی بود. روش تحقیق از نوع کیفی، شیوه داده‌بنیاد و رویکرد تحلیل سیستماتیک می‌باشد. جامعه آماری شامل مدیران سازمان‌های ورزشی، اصحاب رسانه ورزشی و اساتید دانشگاه بودند و نمونه‌گیری به صورت گلوله‎‌‌‌برفی صورت گرفت. جهت جمع‌آوری اطلاعات از مصاحبه نیمه‌ساختاریافته ...  بیشتر