دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
کلیدواژهها = فرهنگ
تعداد مقالات: 3
رسانهها و دگرگونی مسیر تحرک اجتماعی زنان ورزشکار: از کلیشهزدایی تا الگوسازی.
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 خرداد 1404
چکیده
هدف پژوهش حاضر رسانهها و دگرگونی مسیر تحرک اجتماعی زنان ورزشکار: از کلیشهزدایی تا الگوسازی می باشد. در این پژوهش چهار مقوله ایجاد توسعه و پیشرفت رسانههای دیجیتال، تغییر الگوهای مصرف رسانهای، افزایش تمایل ورزشکاران به برندسازی شخصی و تغییر نگرشهای اجتماعی و فرهنگی به عنوان شرایط علی، مسیرهای متعدد شغلی در ورزش، توسعه مسیرهای ... بیشترارائه مدل مدیریت رسانههای ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی
دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 130-147
چکیده
هدف از تحقیق حاضر، ارائه مدل مدیریت رسانههای ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی بود. روش تحقیق از نوع کیفی، شیوه دادهبنیاد و رویکرد تحلیل سیستماتیک میباشد. جامعه آماری شامل مدیران سازمانهای ورزشی، اصحاب رسانه ورزشی و اساتید دانشگاه بودند و نمونهگیری به صورت گلولهبرفی صورت گرفت. جهت جمعآوری اطلاعات از مصاحبه نیمهساختاریافته ... بیشترنقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی
دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1393، ، صفحه 55-60