با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)

قاسم اسلامی؛ فرشاد قادری

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 81-90

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52666.1407

چکیده
  امروزه به همراه رشد رسانه‌های اجتماعی، باقی ماندن در عرصه‌ی رقابت کسب‌وکارهای الکترونیکی، نیازمند تلاش برای حفظ مشتریان است. پس توجه به وفاداری الکترونیکی مشتریان در این محیط بسیار مهم است. اخیراً خریداران کالاهای ورزشی نیز از بستر اینترنت برای خریدهای خود استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه این رسانه‌ها قابلیت مقایسه کالاها و توجه ...  بیشتر