با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 62-71

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.59833.1548

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی مدل ارتباطی فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند می‌باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی - همبستگی بود. جامعه آماری شامل مشتریان محصولات و کالاهای ورزشی برند ایرانی مجید ( ) بود که در یکی از رسانه‌های اجتماعی این برند (تلگرام و اینستاگرام) ...  بیشتر

تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان

رسول مرادی هزاری؛ انسیه فردی

دوره 5، شماره 3 ، خرداد 1397، ، صفحه 63-76

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی میزان اثر هویت­ اجتماعی برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتار مصرفی مشتریان بود. تحقیق حاضر ازنظر هدف کاربردی و به‌صورت توصیفی- پیمایشی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق نیز مشتریان برندهای معتبر ورزشی خارجی (نایک، آدیداس و پوما) در سطح شهر تهران بود و نمونه آماری به‌صورت خوشه­ ای تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه ...  بیشتر