با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر مالکیت روانی، روابط ذهنی فرا اجتماعی و هویت آرزویی بر چسبندگی پیروان به اینفلوئنسرهای مجازی در ورزش (نمونه موردی: مشتریان جوان برند ورزشی یوسف جامه)

حمیده عبدل زاده؛ غلامرضا امانی شلمزاری؛ ایوب عامری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.66648.1713

چکیده
  با توجه به جایگاه و تاثیرات اینفلوئنسرهای مجازی؛ نیاز است تا مطالعات تخصصی به بررسی روند شکل‌گیری مطلوب آن در حوزه ورزش پرداخته شود. با این توجه پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر مالکیت روانی، روابط ذهنی فرااجتماعی و هویت آرزویی بر چسبندگی پیروان به اینفلوئنسرهای مجازی در ورزش (نمونه موردی: مشتریان جوان برند ورزشی یوسف جامه) طراحی گردید. ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
بررسی نقش محتوای رسانه های ورزشی در افزایش مخاطبان رویدادهای ورزشی زنان در رسانه ملی

محبوبه نقوی؛ امیررضا خادم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69375.1804

چکیده
  هدف از پژوهش، بررسی نقش محتوای رسانه‌های ورزشی در افزایش مخاطبان رویدادهای ورزشی زنان در رسانه ملی، با رویکرد نظریه داده- بنیاد بود. روش پژوهش حاضر، کیفی و از نوع اکتشافی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل؛ جموعه‌ای از متخصصان رسانه دارای سابقه تدریس دانشگاهی یا فعالان حوزه ورزش و رسانه، متخصصان ترویج ورزش در رسانه و آشنا با آن، صاحب ...  بیشتر