فریبرز رحیم نیا؛ فرشاد قادری؛ قاسم اسلامی
چکیده
هدف از این تحقیق بررسی نقش واسط تصویر برند و آگاهی از برند در رابطه بین بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی و تبلیغات شفاهی الکترونیکی در مشتریان البسه ورزشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش مشتریان البسه ورزشی هستند که بهمنظور جمعآوری دادهها تعداد 500 پرسشنامه به روش تصادفی ساده بین استفادهکنندگان از البسه ورزشی پخش ...
بیشتر
هدف از این تحقیق بررسی نقش واسط تصویر برند و آگاهی از برند در رابطه بین بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی و تبلیغات شفاهی الکترونیکی در مشتریان البسه ورزشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش مشتریان البسه ورزشی هستند که بهمنظور جمعآوری دادهها تعداد 500 پرسشنامه به روش تصادفی ساده بین استفادهکنندگان از البسه ورزشی پخش گردید و ازاینبین 455 پرسشنامه مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفتند. بررسی روابط میان متغیرها از طریق مدلسازی معادلات ساختاری و با کمک نرمافزار AMOS صورت گرفت. نتایج حاکی از آن بود که بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی رابطه مثبت با آگاهی و تصویر برند دارد. رابطه مثبت بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی نیز با بازاریابی شفاهی الکترونیکی تائید شد، همچنین آگاهی از برند با تصویر برند رابطه مثبت دارد. تصویر و آگاهی از برند نیز در رابطه بین بازاریابی اجتماعی و تبلیغات شفاهی الکترونیکی نقش میانجیگری مثبت دارد.