با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران

محمدابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 2، شماره 3 ، خرداد 1394، ، صفحه 19-28

چکیده
  خدمات دهی در حوزه ورزش زمانی می‌توانند بهره‌وری بالایی داشته باشند که ارائه خدمات آنان ضمن انطباق با نیازهای مشتریان، از بهره‌وری سازمانی مناسبی نیز برخوردار باشد. مدیریت ارتباط با مشتری همان تعامل با هواداران برای کسب مزیت رقابتی است و باشگاه‌ها از طریق وب‌سایت های خود می‌توانند به این امر اقدام ‌کنند. براین اساس، این پژوهش ...  بیشتر