با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 84-98

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61295.1575

چکیده
  پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ­ها توصیفی-همبستگی بود که به بررسی نقش میانجی تجربه لذت‌بخش و رضایت در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد الکترونیکی محصولات ورزشی پرداخت و به‌صورت میدانی اجرا شد. جامعة آماری پژوهش، خریداران محصولات ورزشی از وب‌سایت مجید بودند که اطلاعات آن‌ها در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ...  بیشتر