با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS

رسول مرادی هزاری؛ انسیه فردی؛ اکبر درخشان

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، ، صفحه 23-33

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.39550.1255

چکیده
  هدف پژوهش، بررسی معادلات ساختاری اثر دانش محصول مصرف­ کننده بر پذیرش توسعه برند لباس ­های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی مبتنی بر معادلات ساختاری، ازنظر هدف کاربردی و به شکل میدانی انجام‌ گرفته است. جامعه آماری پژوهش، مصرف­ کنندگان برند ورزشی مجید در شهر تهران بود. با توجه به اینکه حجم جامعه نامشخص ...  بیشتر