با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 15-31

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.50368.1369

چکیده
  اینترنت و رسانه‌های اجتماعی بازاریابی ورزشی را آسان­تر می­ کنند. از لحاظ تاریخی، پخش تلویزیونی منبع اصلی درآمد تیم‌های ورزشی برتر، لیگ‌ها و انجمن‌های ورزشی است. هدف این تحقیق، بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت بر بازاریابی رویدادهای ورزشی بود. اینترنت فرصت‌های جدیدی برای توزیع و موارد موردنیاز مصرف­ کنندگان رویدادهای ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 73-83

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.55525.1468

چکیده
  اینترنت و رسانه‌های اجتماعی بازاریابی ورزشی را آسان­تر می­ کنند. از لحاظ تاریخی، پخش تلویزیونی منبع اصلی درآمد تیم‌های ورزشی برتر، لیگ‌ها و انجمن‌های ورزشی است. هدف این تحقیق، بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت بر بازاریابی رویدادهای ورزشی بود. اینترنت فرصت‌های جدیدی برای توزیع و موارد موردنیاز مصرف­ کنندگان رویدادهای ...  بیشتر

عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس)

عبدالحمید زیتونلی

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 87-102

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.55512.1465

چکیده
  هدف از این تحقیق تحلیل عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری گنبد کاووس بود. این پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است. 324 نفر به عنوان نمونه آماری به صورت تصادفی ساده از بین گردشگران حاضر در رویداد ورزشی اسبدوانی گنبدکاووس در پاییز سال 1398 انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه های استاندارد ...  بیشتر

امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل

فرزاد نوبخت؛ رقیه بخشش؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 95-102

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49963.1366

چکیده
  این پژوهش با هدف امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی انجام شده است تا از نظر مالی، فنی، انسانی، قانونی، عملیاتی و زمانی بررسی شود.پژوهش حاضر توصیفی و از لحاظ هدف کاربردی بوده که برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه امکان سنجی که با چهل گویه در شش بعد مالی، فنی، انسانی، قانونی، عملیاتی و زمانی تهیه شد. میزان ...  بیشتر

طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان

سمانه الماسی؛ شیرین زردشتیان

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 15-26

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5117

چکیده
  سیستم اطلاعات مدیریت می‌تواند با در اختیار قرار دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده و نیز اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری به مدیران جهت اخذ بهترین تصمیمات بر پایه اطلاعات کنونی و پیشین کمک کند. هدف این مقاله، طراحی سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بخش رویدادهای ورزشی (حرفه‌ای و قهرمانی) برای سازمان‌های ورزش و جوانان می‌باشد. مطالعه حاضر یک ...  بیشتر