با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقد و بررسی کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سردار محمدی؛ بهنام عاشقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64981.1651

چکیده
  بازاریابی در ورزش و سازمان‌های ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه در اکثر دانشگاه‌های کشور گرایش بازاریابی ورزشی تدریس می‌شود ازاین‌رو هر کتابی بخواهد تلاش خود را معطوف به تخصصی‌سازی این امر سازد شایسته نقد و بررسی می‌باشد. هدف پژوهش حاضر نقد کتاب «مدیریت بازاریابی ورزشی» می‌باشد، کتاب مورد نظر، تألیف فراهانی و ...  بیشتر

تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.50368.1369

چکیده
  اینترنت و رسانه های اجتماعی بازاریابی ورزشی را آسان تر می کنند،از لحاظ تاریخی، پخش تلویزیونی منبع اصلی درآمد برای تیم های ورزشی برتر، لیگ ها و انجمن های ورزشی بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی میباشد، رسانه های اجتماعی شکل جدیدی از ارتباطات بین طرفداران، ورزشکاران، تیم ها و ...  بیشتر

اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس

عباس سیف‌الهی؛ سید نصرالله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 91-104

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.53236.1422

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، بررسی اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس بود. جامعه آماری تحقیق حاضر هواداران باشگاه پرسپولیس در سطح شهر تهران بودند و با توجه به جدول مورگان ۳۸۴ نفر نمونه‌گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. روش انجام تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی بود و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ...  بیشتر