با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی

مهری تبریزی یگانه؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64475.1637

چکیده
  هدف از این پژوهش ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی است. روش پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر رویکرد، کیفی است و از روش تحلیل تم (مضمون) استفاده‌شده است. برای انجام مصاحبه میدانی، مشارکت‌کنندگان پژوهش شامل اساتید دانشگاهی و مدیران حوزه گردشگری ورزشی بودند (23 نفر). روش نمونه‌گیری به‌صورت هدفمند ...  بیشتر

طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران

افسانه زارع؛ مینا حکاک زاده؛ سید جلیل میریوسفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63389.1609

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور بود، روش پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی (کیفی – کمی) بود. مشارکت‌کنندگان در بخش کیفی شامل اساتید مدیریت ورزشی (که حداقل یک پژوهش در حوزه مدیریت عملکرد انجام داده‌اند)، مدیران انجمن‌ها و هیئت-های استانی و اعضای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بودند؛ ...  بیشتر

طراحی مدل نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فعالیت ورزشی در اوقات فراغت ایران

سینا فلاحتی؛ مینا حکاک زاده؛ محمد پوررنجبر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65193.1663

چکیده
  هدف این پژوهش طراحی مدل نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فعالیت ورزشی در اوقات فراغت ایران با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری بود. پژوهش حاضر از نوع کیفی است. در ابتدا با استفاده از تحلیل مضمون، مضامین پایه، سازمان‌دهنده و فراگیر شناسایی و در ادامه، مدل ساختاری تفسیری، ترسیم گردید. جامعه پژوهش حاضر در دو بخش تحلیل مضمون و ساختاری تفسیری ...  بیشتر

روابط عمومی ورزشی
طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش

محمد صدیق پورمند؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

دوره 11، شماره 1 ، مهر 1402، ، صفحه 78-89

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63193.1604

چکیده
  هدف این پژوهش، طراحی مدل تصمیم‌گیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش بود. این پژوهش دارای رویکردی کیفی بود و از روش تحلیل محتوا و رویکرد گلیزری به‌عنوان روش تحقیق استفاده ‌شد. روش گردآوری داده‌ها، مطالعه مبانی نظری و مصاحبه‌های عمیق و باز با 15 نفر از شامل مدیران ارشد وزارت آموزش‌وپرورش ...  بیشتر