با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مقاله پژوهشی
مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان

عباس شعبانی

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، صفحه 15-22

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5119

چکیده
  رسانه‌های مجازی یک وسیله حیاتی برای مردم به شمار می‌رود و علی‌رغم امتیازها و قابلیت‌های فراوان، مشکلات جدی را ایجاد کرده است. هدف از انجام این پژوهش، مطالعه اثرات مخرب رسانه‌های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان است. روش تحقیق این پژوهش، توصیفی - همبستگی است که به‌صورت مطالعات موردی در استان مرکزی صورت پذیرفت. جامعه آماری این پژوهش ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS

رسول مرادی هزاری؛ انسیه فردی؛ اکبر درخشان

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، صفحه 23-33

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.39550.1255

چکیده
  هدف پژوهش، بررسی معادلات ساختاری اثر دانش محصول مصرف­ کننده بر پذیرش توسعه برند لباس ­های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی مبتنی بر معادلات ساختاری، ازنظر هدف کاربردی و به شکل میدانی انجام‌ گرفته است. جامعه آماری پژوهش، مصرف­ کنندگان برند ورزشی مجید در شهر تهران بود. با توجه به اینکه حجم جامعه نامشخص ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران)

رضا شهبازی؛ جواد مصطفایی کیوی؛ روح الله دایی؛ نصرالله سجادی

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، صفحه 34-42

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5116

چکیده
  با توجه به اهمیت ورزش همگانی بر ابعاد مختلف فردی و اجتماعی افراد و افزایش امید به زندگی مردم از طریق سلامتی افراد جامعه، پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش همگانی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران انجام‌ شده است. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان دانشگاه تهران تشکیل می‌دهند. نمونه آماری با استفاده از جدول ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران

جواد کریمی؛ شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، صفحه 43-52

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5115

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق، اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری تمامی کارشناسان ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران را شامل می‌شود. با استفاده از جدول مورگان و نمونه‌گیری تصادفی 175 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت گردآوری داده‌ها ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

داود مودی؛ جعفر خوشبخی؛ جواد قاسمی روشناوند

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، صفحه 53-62

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.30915.1187

چکیده
  هدف از این تحقیق بررسی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری با چابکی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی است. روش این تحقیق توصیفی- همبستگی و جامعه آماری پژوهش 120 نفر از کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی را شامل می‌شود که پرسشنامه این پژوهش را تکمیل کردند. برای تحلیل داده­ ها از آزمون­ های کلموگروف-اسمیرنف، ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیت‌بدنی

محمد مهدی بابائی منقاری؛ سید محمد میرکمالی؛ علی لطفی

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، صفحه 63-68

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5118

چکیده
  هدف این پژوهش مقایسه بین آموزش به کمک فناوری اطلاعات و آموزش به شیوه سنتی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش­ آموزان تربیت ‌بدنی است. روش تحقیق از نوع علی-مقایسه­ ای و جامعه آماری را دانش­ آموزان متوسطة رشته تربیت‌ بدنی شهرستان آمل با حجم 876 شامل می‌شوند. از جامعة آماری تعداد 40 نفر از دانش­ آموزان به‌عنوان گروه آزمایش و گروه گواه ...  بیشتر