با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مقاله پژوهشی
بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی

سلمان جعفری؛ بهرام اکبری؛ ثنا محمد علیزاد رفیع

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، صفحه 15-26

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بود. روش پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی بود. جامعه‌ی آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مدیران ارشد (مدیرعامل، مدیر فروش و مدیر مالی) شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان تبریز بود و نمونه تحقیق هم تعداد ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی

حمید قاسمی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ حمیدرضا سلیمانی

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، صفحه 27-36

چکیده
  هدف این پژوهش مقایسه ­ی تحلیلی دو روزنامه­ ی ایران ورزشی و ابرار ورزشی با تأکید بر رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین بود. جامعه آماری پژوهش، شمارگان دو روزنامه­ ی ورزشی کشور در طول سال 1394 بود. روش نمونه‌گیری، در دو مرحله صورت گرفت، ابتدا به‌صورت غیر تصادفی و هدفمند دو نشریه­ی ایران ورزشی و ابرار ورزشی انتخاب شدند. درمرحله­ ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001)

ابراهیم عزتی؛ زهرا مهرابی

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، صفحه 37-49

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی و توصیف نمونه هایی از گفتگوهای زنده برنامه ورزشی نود براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001)است. بر این اساس، در ابتدا از کل برنامه های نود در طول یک سال که 44 برنامه بود، تعداد 12برنامه به صورت تصادفی انتخاب شد. سپس گفتگوهای زنده دونفره این برنامه ضبط و بازنویسی گردید. در ادامه، انواع ابزارهای پیوستگی در نمونه ها ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل

شیرین زردشتیان؛ شهروز غایب زاده؛ سلمان جعفری؛ شمس الدین تبریزچی

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، صفحه 51-62

چکیده
  هدف از این پژوهش، بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل است. این پژوهش به‌واسطه هدف از نوع کاربردی و ازنظر نوع جمع‌آوری داده‌های تحقیق، توصیفی – تحلیلی بوده که به روش میدانی اجراشده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران، معاونان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل که با استفاده از ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

مصطفی مقدس؛ معصومه کلاته سیفری

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، صفحه 63-72

چکیده
  هدف این تحقیق تأثیر رسانه­ ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت مجید است. روش انجام پژوهش حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است و داده‌های آن به‌صورت میدانی جمع ­آوری شدند، گردآوری داده­ها با استفاده از پرسشنامه صورت گرفت که با بهره­ گیری از نمونه­ گیری در دسترس، 223 مشتری به‌عنوان نمونه ...  بیشتر

مقاله پژوهشی
بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان)

وحید بخشعلی‌پور؛ سیاوش خداپرست سرشکه؛ مرتضی رضایی صوفی

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، صفحه 73-80

چکیده
    استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند، منجر به توسعه مهارت‌های مورد نیاز در دانشجویان شود و تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر به کارگیری شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان انجام شد. تحقیق از نوع کاربردی و بر حسب اهداف تحقیق، از نوع توصیفی-پیمایشی ...  بیشتر