ا
-
اتقیا، ناهید
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-66]
-
احمدی، صهیب
تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 103-118]
-
ایرانپور مبارکه، میترا
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-66]
-
افروزه، حکیمه
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 39-50]
-
افروزه، محمد صادق
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 39-50]
-
اکبری خوشه مهر، بهرام
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
الماسی، سمانه
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-26]
-
الماسی، سمانه
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملتهای والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 51-66]
ب
-
بابائی منقاری، محمد مهدی
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-68]
-
باختر، سمیه
رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-54]
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
-
بخشی چناری، امین رضا
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]
-
بدیعی گهر، رقیه
تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 41-47]
پ
-
پاشایی، سجاد
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
-
پناه، یسرا
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
پورسلطانی، حسین
تحلیل وضعیت نشریات علمی -پژوهشی و علمی- ترویجی حوزه تربیت بدنی در ایران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 41-47]
ج
-
جعفری، سلمان
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
جعفرزاده زرندی، محبوبه
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
-
جلالی فراهانی، مجید
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]
ح
-
حامی، محمد
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 79-88]
-
حامی، محمد
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 77-85]
-
حسینی، میر داود
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
-
حسینی، مریم
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-52]
-
حسینی، معصومه
رابطه بین تکنولوژی و جذب حامیان مالی در ورزش بانوان شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-54]
-
حسینی، معصومه
مقایسهی سواد رسانهای در متخصصان گرایش های تربیت بدنی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 49-57]
-
حقیقی، مهدی
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 77-85]
خ
-
خداپرست، سیاوش
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
-
خدادادی، محمدرسول
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-102]
-
خوشبخی، جعفر
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-62]
د
-
دایی، روح الله
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]
-
درخشان، اکبر
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-33]
-
درینی، ولی محمد
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-48]
-
دهقانپوری، حوریه
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-102]
ذ
-
ذبیحی، حسین
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 79-88]
ر
-
رزاقی، محمد ابراهیم
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
-
رضایی صوفی، مرتضی
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
-
روشن، سید علیقلی
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-48]
ز
-
زردشتیان، شیرین
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-52]
-
زردشتیان، شیرین
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت رویدادهای ورزشی در ادارات ورزش و جوانان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 15-26]
-
زردشتیان، شیرین
تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 103-118]
س
-
سبک رو، مهدی
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
-
سجادی، سید نصرالله
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]
-
سجادی، نصرالله
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]
ش
-
شجاعی، وحید
تأثیر سواد مهارتی و جهت گیری کارآفرینانه بر موفقیت کسب وکارهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 79-88]
-
شجاعی، وحید
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 77-85]
-
شرقی، عاطفه
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
شعبانی، عباس
مطالعه اثرات مخرب رسانه های مجازی بر عملکرد ورزشکاران جوان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 15-22]
-
شعبانی، عباس
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
-
شفیعی، شهرام
طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاههای ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 39-50]
-
شهبازی، رضا
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]
ص
-
صادری، مهدی
نقش ارتباطات رسانهای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعهی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 89-102]
-
صادقی، حسین
نقش اطلاعرسانی رسانههای جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 99-110]
-
صالحی ساداتی، سید سعادت الله
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-78]
-
صالح نیا، بهرام
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
ع
-
عباسی، همایون
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملتهای والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 51-66]
-
عیدی، حسین
بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملتهای والیبال) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 51-66]
-
عندلیب، الهام
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
ف
-
فردی، انسیه
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-33]
-
فردی پور، رضا
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 67-76]
ق
-
قاسمی، نازنین
مقایسهی سواد رسانهای در متخصصان گرایش های تربیت بدنی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 49-57]
-
قاسمی روشناوند، جواد
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-62]
ک
-
کاظمی، مریم
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 29-40]
-
کریمی، جواد
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیادهسازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-52]
گ
-
گودرزی، محمود
ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی و ارتقای دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-22]
ل
-
لطفی، علی
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-68]
م
-
محرم زاده، مهرداد
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 67-76]
-
محمدی، فاطمه
تحلیلی بر پیشایندهای رفتار رهبری زهرآگین کارکنان رسانههای ورزشی و تأثیر آن بر رضایت شغلی: با تأکید بر نقش میانجی مدنیت واحد [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 55-68]
-
مختاری دینانی، مریم
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-66]
-
مرادی، محمدرضا
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 69-78]
-
مرادی هزاری، رسول
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرفکننده بر پذیرش برند لباسهای ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-33]
-
میرزااکبری، اعظم
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-28]
-
میرکمالی، سید محمد
یادگیری زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه سنتی در دانش آموزان رشته تربیتبدنی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-68]
-
مشکل گشا، الهام
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 67-76]
-
مصطفایی کیوی، جواد
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش همگانی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 34-42]
-
مودی، داود
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 53-62]
ن
-
ناصری، علی
تحلیل فعالیتهای مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]
-
نامدار جویمی، احسان
رابطه رهبری اصیل با افشاگری سازمانی: نقش میانجی ایمنی روانشناختی و شناخت شخصی (مورد مطالعه، کارکنان رسانه های ورزشی استان اصفهان) [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 29-48]
-
نامدار جویمی، احسان
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
نظری، رسول
پیشبینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاههای خصوصی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
-
نظری، رسول
نقش عوامل اجتماعی بر مبادله دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی شرکت های ورزشی: (مطالعه موردی برند ورزشی مجید) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 67-76]
ی
-
یاسینی، علی
استراتژی سبک رهبری توزیع شده بر بروز رفتار شهروندی سازمانی در سطح گروه با نقش میانجی احساس خودکارآمدی و اعتماد در سازمان: (مورد مطالعه کارکنان رسانههای ورزشی در استان ایلام) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
یوسفی، بهرام
تحلیل فعالیتهای مفسدانه در ورزش ایران با استفاده از مدلTASP [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 23-38]