با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی

مهری تبریزی یگانه؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64475.1637

چکیده
  هدف از این پژوهش ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی است. روش پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر رویکرد، کیفی است و از روش تحلیل تم (مضمون) استفاده‌شده است. برای انجام مصاحبه میدانی، مشارکت‌کنندگان پژوهش شامل اساتید دانشگاهی و مدیران حوزه گردشگری ورزشی بودند (23 نفر). روش نمونه‌گیری به‌صورت هدفمند ...  بیشتر

طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران

افسانه زارع؛ مینا حکاک زاده؛ سید جلیل میریوسفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63389.1609

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل فرایندی مدیریت عملکرد رسانه‌ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور بود، روش پژوهش ترکیبی اکتشافی متوالی (کیفی – کمی) بود. مشارکت‌کنندگان در بخش کیفی شامل اساتید مدیریت ورزشی (که حداقل یک پژوهش در حوزه مدیریت عملکرد انجام داده‌اند)، مدیران انجمن‌ها و هیئت-های استانی و اعضای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بودند؛ ...  بیشتر

طراحی مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌ای سازمان ورزش شهرداری تهران

جمال عبدی؛ سید نصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی نوش آبادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.65223.1664

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف طراحی مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌ای سازمان ورزش شهرداری تهران طراحی و اجرا گردید. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از نظر شیوه گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی بود که بر اساس رویکرد پژوهش، آمیخته بود. جامعة آماری پژوهش حاضر در بخش کیفی شامل خبرگان حوزه مدیریت ورزشی و رسانه ورزشی بودند که در خصوص موضوع پژوهش تجربه و آگاهی ...  بیشتر

طراحی مدل نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فعالیت ورزشی در اوقات فراغت ایران

سینا فلاحتی؛ مینا حکاک زاده؛ محمد پوررنجبر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65193.1663

چکیده
  هدف این پژوهش طراحی مدل نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فعالیت ورزشی در اوقات فراغت ایران با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری بود. پژوهش حاضر از نوع کیفی است. در ابتدا با استفاده از تحلیل مضمون، مضامین پایه، سازمان‌دهنده و فراگیر شناسایی و در ادامه، مدل ساختاری تفسیری، ترسیم گردید. جامعه پژوهش حاضر در دو بخش تحلیل مضمون و ساختاری تفسیری ...  بیشتر

نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته

سلمان جعفری؛ بهرام اکبری خوشه مهر؛ حسین صادقی؛ عاطفه شرقی

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 99-110

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.32452.1204

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق بررسی نقش اطلاع ­رسانی رسانه ­های جمعی از مسابقات قایقرانی در شهر مراغه بر توسعه این رشته بود. تحقیق حاضر از نوع توصیفی- تحلیلی بود. جامعة آماری پژوهش حاضر را کارشناسان اداره ورزش و جوانان، مدیران تربیت‌ بدنی مناطق مختلف شهرداری، اساتید تربیت بدنی دانشگاه‌های مراغه و کلیه مربیان، سرپرستان و مسئولان شرکت‌کننده ...  بیشتر