با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

امیر احمدی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ حسن قاسمعلی‌پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64469.1636

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از آینده‌پژوهی است. نوع تحقیق، کاربردی و ازنظر ماهیت، تحلیلی- اکتشافی است. یک گروه 20 نفره از اساتید منتخب آشنا با حامیان مالی تیم‌های ورزشی، برخی مدیران منتخب تیم‌های لیگ برتر فوتبال، حامیان مالی تیم‌های ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
ارائه مدل برخط سازی برنامه‌های منتورینگ در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش

حمید محسنی سربندی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ معصومه شهبازی؛ شیوا آزاد فدا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.66705.1718

چکیده
  هدف از این پژوهش، ارائه برخط سازی برنامه‌های منتورینگ در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش می‌باشد. روش پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد تماتیک می باشد. جامعه آماری شامل دو بخش منابع انسانی (اساتید، معلمان، مدیران و ...) و منابع اطلاعاتی (کتاب‌ها، مقالات، اسناد، رسانه‌ها و ...) بود. نمونه‌گیری به تعداد قابل کفایت و با روش قضاوتی ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت

مینا شکوریان؛ رضا نیکبخش؛ طیبه زرگر

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 114-125

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64348.1634

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف تحلیلی بر پدیده پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت انجام گرفت. روش تحقیق حاضر کاربردی بود. تمام کاربران اپلیکیشن استراوا در ایران که در دو رشتۀ دوچرخه ­سواری و دوومیدانی فعال بودند، جامعۀ آماری این تحقیق را تشکیل دادند. تعداد نمونۀ آماری با استفاده از نرم­افزار ...  بیشتر

نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p)

نرگس بکتاش؛ طیبه بزرگر؛ سیدحمید قاسمی

دوره 2، شماره 1 ، آبان 1393، ، صفحه 27-35

چکیده
  پژوهش حاضر به بررسی نقش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4P) پرداخته است. مؤلفه­ های آمیخته بازاریابی ورزشی شامل محصول، قیمت، ترویج و توزیع می­باشد. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کلیه خبرنگاران ورزشی، کارشناسان ورزشی و تولیدکنندگان ورزشی ...  بیشتر