با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه مدل توسعه شهرت رسانه‌ای سازمان‌های ورزشی رویدادمحور با تأکید بر نظریه دریافت

شهریار یوسفی؛ اکرم اصفهانی نیا؛ مجتبی احمدی؛ محمد علی نودهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 دی 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71646.1883

چکیده
  هدف از این پژوهش، ارائه مدل توسعه شهرت رسانه‌ای سازمان‌های ورزشی رویدادمحور با تأکید بر نظریه دریافت بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون انتخاب شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل سه گروه اساتید دانشگاهی (که حداقل دو پژوهش در زمینه رسانه، رسانه ورزشی انجام داده باشند)، مدیران روابط عمومی سازمان‌های ورزشی (باسابقه بیش از 5 سال) ...  بیشتر

روابط عمومی ورزشی
تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعۀ سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران

رضا ابراهیمی؛ سعید قربانی؛ محمد علی نودهی؛ مجتبی احمدی؛ زهرا چهار باغی

دوره 11، شماره 1 ، مهر 1402، ، صفحه 114-127

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64260.1629

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تدوین مدل ارتباطی رسانه‌های جمعی بر توسعه سواد اخلاقی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران طراحی و اجرا شد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ­ها توصیفی-پیمایشی بود که براساس رویکرد پژوهش، آمیخته بود. جامعة آماری پژوهش حاضر در بخش کیفی، خبرگان و اساتید حوزه مدیریت ورزشی بودند که در خصوص موضوع پژوهش ...  بیشتر