با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه مدل توسعه کارآفرینی کسب و کارهای ورزشی با رویکرد استارت آپ

طیبه ناظمیان اردکانی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاهره باقرپور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 دی 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.67609.1744

چکیده
  چکیده: هدف از این پژوهش، ارائه مدل توسعه کارآفرینی کسب‌و‌کارهای ورزشی با رویکرد استارت‌آپ می‌باشد. روش پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد تحلیل مضمون می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های مدیریت کارآفرینی دانشگاه‌های سراسر کشور، اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با تخصص کارآفرینی و مدیریت ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
طراحی الگوی کسب ‌وکار دیجیتال برای باشگاه‌های ورزشی در شرایط پساکرونا

فاطمه حقدوستی؛ سید جلیل میر یوسفی؛ حسین بخشنده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اسفند 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.72843.1919

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی الگوی کسب‌وکار دیجیتال برای باشگاه‌های ورزشی در شرایط پساکرونا بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد اکتشافی نظام‌مند انتخاب شد. جامعه آماری شامل مدیران ارشد باشگاه‌های ورزشی، اساتید دانشگاهی حوزه مدیریت ورزشی و مدیریت بازاریابی بودند. نمونه‌گیری به روش هدفمند صورت گرفت و بر اساس اشباع نظری، 18 مصاحبه انجام ...  بیشتر