با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران

حسین کریم عباس؛ شیرین زردشتیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71308.1867

چکیده
  هدف این پژوهش تعیین اثر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند تیم: نقش میانجی هویت تیمی و جامعه‌ی آنلاین هواداران در تیم نفت الوسط عراق بود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را هواداران تیم فوتسال نفت الوسط عراق که در گروه‌های مجازی آنلاین و یا جوامع آنلاین هواداران عضو بودند تشکیل دادند. ...  بیشتر

نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 62-71

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.59833.1548

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی مدل ارتباطی فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند می‌باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی - همبستگی بود. جامعه آماری شامل مشتریان محصولات و کالاهای ورزشی برند ایرانی مجید ( ) بود که در یکی از رسانه‌های اجتماعی این برند (تلگرام و اینستاگرام) ...  بیشتر

مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب

وجیهه جوانی؛ شهرزاد نیری

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 28-40

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55967.1477

چکیده
  پژوهش حاضر، به مطالعه تأثیر بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام بر ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف‌کنندگان می‌پردازد. پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی و بر اساس روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش مصرف‌کنندگان خدمات ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب بودند که 200 نفر از آنها در این مطالعه مشارکت داشتند. ابزار ...  بیشتر

اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس

عباس سیف‌الهی؛ سید نصرالله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 91-104

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.53236.1422

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، بررسی اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس بود. جامعه آماری تحقیق حاضر هواداران باشگاه پرسپولیس در سطح شهر تهران بودند و با توجه به جدول مورگان ۳۸۴ نفر نمونه‌گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. روش انجام تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی بود و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ...  بیشتر

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس

سردار محمدی؛ ارش زارعی

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 99-112

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49661.1362

چکیده
  هدف از تحقیق حاضربررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی روی ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران فوتبال تیم پرسپولیس است. روش تحقیق توصیفی-همبستگی بوده وجامعه آماری پژوهش شامل کلیه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس بودند. در این پژوهش351پرسشنامه به صورت آنلاین در سایت پرس لاین جمع آوری و پس از کنار گذاشتن پرسشنامه های مخدوش ...  بیشتر

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند

سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ فاطمه جاویدی؛ محمد سمیعی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 83-94

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46002.1322

چکیده
  امروزه اهمیت به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی شکل­ گرفته در بستر آن بیش از پیش برای سازمان‌ها افزایش یافته است؛ به طوریکه سازمان‌های تولید­کننده محصولات ورزشی نیز از آن مستثنی نیستند. با این وجود خلا بررسی نقش ارزش ویژه برند در زمینه بازاریابی محصولات ورزشی از طریق رسانه­ های اجتماعی به وضوح دیده می‎‌شود و همچنین ...  بیشتر

نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی

رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

دوره 2، شماره 2 ، اسفند 1393، ، صفحه 66-75

چکیده
  ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ ﻫﺪف ارزیابی نقش تبلیغات رسانه­ای بر ارزش ویژه برند، در صنعت پوشاک ورزشی کشور صورت گرفته است. روش تحقیق از نوع توصیفی ـ پیمایشی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ را دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تربیت­بدنی کل کشور ﺗﺸﮑﯿﻞ دادﻧﺪ ﮐﻪ 805 ﻧﻔﺮ آﻧﻬﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس روش ﻧﻤﻮﻧﻪﮔﯿﺮی ﺗﺼﺎدﻓﯽ ...  بیشتر