با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تاثیر ابراز وجود بر سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی: اثر میانجی گری دلبستگی اجتنابی در زمینه ورزشی

قربان یعقوبی؛ کاظم چراغ بیرجندی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.68475.1778

چکیده
  چکیده: هدف از پژوهش حاضر، تاثیر ابراز وجود بر سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی: اثر میانجی گری دلبستگی اجتنابی در زمینه ورزشی بود. روش تحقیق از نوع توصیفی می‌باشد و به شکل میدانی انجام‌شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان رسانه های ورزشی در کشور ایران بودند. نمونه گیری به صورت نمونه از جامعه نامحدود به تعداد 384 نفر بود. شیوه ...  بیشتر

تبلیغات در ورزش
ارائه الگوی توسعه اکوسیستمی ورزش و سیاحت با نقش میانجی تجارت الکترونیک

علیرضا اسفندیاری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ مهرداد محرم زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 تیر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70710.1841

چکیده
  The aim of the present study is to present a model of developing a sports and tourism ecosystem with the mediating role of electronic commerce. This research was quantitative and applied in terms of purpose with a survey approach. The statistical population consisted of experts and professionals in sports management, including a combination of sports managers, tourism experts, and e-commerce specialists related to sports and ecosystem (a total of 70 individuals). Considering the researcher's access to the list of individuals in the population, the sample size was determined to be 59 individuals ...  بیشتر