با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تاثیر ابراز وجود بر سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی: اثر میانجی گری دلبستگی اجتنابی در زمینه ورزشی

قربان یعقوبی؛ کاظم چراغ بیرجندی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.68475.1778

چکیده
  چکیده: هدف از پژوهش حاضر، تاثیر ابراز وجود بر سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی: اثر میانجی گری دلبستگی اجتنابی در زمینه ورزشی بود. روش تحقیق از نوع توصیفی می‌باشد و به شکل میدانی انجام‌شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان رسانه های ورزشی در کشور ایران بودند. نمونه گیری به صورت نمونه از جامعه نامحدود به تعداد 384 نفر بود. شیوه ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
واکاوی پیامدهای جمع‌سپاری تولید محتوای ورزشی رسانه ملی

سیدامیر اجاق؛ عباس نقی زاده باقی؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.72908.1923

چکیده
  رویکرد جمع‌سپاری که نوعی نوآوری مبتنی بر فناوری اینترنت می‌باشد از این طریق به دنبال جمع-آوری دانش جمعی است تا محصولات و خدمات یک سازمان یا شرکت را توسعه دهد. به همین سبب هدف پژوهش حاضر واکاوی پیامدهای جمع‌سپاری تولید محتوای ورزشی رسانه ملی بود. روش تحقیق از نوع کیفی و بر اساس رویکرد تحلیل تم (مضمون) بود. جامعه تحقیق را اساتید و صاحبنظران ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
طراحی الگوی سواد فضای مجازی(دیجیتال) در کسب وکارهای ورزشی

نرجس حسابی مقدم؛ کاظم چراغ بیرجندی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1404

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.72848.1920

چکیده
  چکیده پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی سواد فضای مجازی(دیجیتال) در کسب وکارهای ورزشی با روش داده بنیاد انجام شده است. این پژوهش در چهارچوب رویکرد کیفی و با به کارگیری روش پژوهش داده بنیاد و روش استراس کوربین انجام شده است. جامعه آماری شرکت‌کنندگان خبره حاضر در این پژوهش شامل: اساتید صاحب نظر در حوزه رسانه‌های ورزش، اساتید حوزه کارآفرینی ...  بیشتر