با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
طراحی الگوی مدیریت رفتار های اخلاقی چهره های مشهور ورزشی در فضای مجازی

نجف کوثری؛ رضا صابونچی؛ علیرضا زند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اسفند 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.71936.1894

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی الگوی مدیریت رفتارهای اخلاقی چهره‌های مشهور ورزشی در فضای مجازی بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون انتخاب شد. متخصصان رسانه، اعضای هیئت‌علمی آشنا به موضوع تحقیق، مربیان و ورزشکاران مشهور فعال در فضای مجازی با روش نمونه‌گیری هدفمند انتخاب و 12 مصاحبه تا رسیدن به حد اشباع نظری انجام گرفت. سپس جهت اطمینان ...  بیشتر

ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

محمد زرگرزاده اصفهانی؛ شاهو زمانی؛ الهه حیدریان

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 41-56

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56618.1490

چکیده
  هدف این پژوهش ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های‌بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بود. این پژوهش برحسب هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع توصیفی- همبستگی است. در پژوهش حاضر جامعه آماری دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران بودند، ...  بیشتر