با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها

مریم خواجه صالحانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان؛ حسن خجسته باقرزاده؛ شیوا آزادفدا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63013.1603

چکیده
  هدف از این تحقیق تدوین الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانهها بود. روش تحقیق حاضر گراندد تئوری با رویکرد چارمز یا رویکرد ساختاری - تفسیری بود. شاخص های توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه شناسایی و با الگوی ساختاری تفسیری اقدام به طراحی مدل شد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارشناسان ورزش دانشگاه‌ها، اساتید مدیریت ...  بیشتر

بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی

علی صیادی؛ صدیقه حیدری نژاد؛ مهدی بزرگ امید

دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1395، ، صفحه 21-29

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش چهارگانه رسانه ها (فرهنگ‌سازی، آموزشی، اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت اجتماعی)در ترویج ورزش دانشجویی است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی و به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در سال تحصیلی 94-95 بودند (15097=N). نمونه گیری به روش تصادفی طبقه ای و نمونه آماری (370 =n) تعیین شد. ابزار جمع آوری ...  بیشتر