با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
مدل اثرگذاری اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بر قصد سفر گردشگران ورزش‌های دریایی (مورد مطالعه: جزیره قشم)

وحید مکی زاده؛ حسین منصوری؛ فوژان امیری؛ علی تیزرو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.68143.1762

چکیده
  هدف پژوهش تبیین مدل اثرگذاری اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بر قصد سفر گردشگران ورزشی دریایی به جزیره قشم می‌باشد. این پژوهش برحسب هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش گردشگران ورزش‌های دریایی جزیره قشم در نیمه دوم سال 1401 بودند که تعداد 300 نفر به عنوان نمونه به روش نمونه‌گیری تصادفی در دسترس انتخاب شدند. ...  بیشتر

بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز

رضا شهبازی؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمد خبیری

دوره 7، شماره 1 ، مهر 1398، ، صفحه 77-84

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.45334.1316

چکیده
  با توجه به اهمیت رسانه‌ها در رشد و توسعه صنعت گردشگری ورزشی، تحقیق حاضر با هدف بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران و متخصصان ورزش، گردشگری و میراث فرهنگی و رسانه‌های ورزشی در شهر تبریز بودند (300=N) و نمونه‌گیری به صورت کل شمار بود که 230 پرسش‌نامه مورد ...  بیشتر

نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان

میترا ایرانپور مبارکه؛ ناهید اتقیا؛ مریم مختاری دینانی

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 59-66

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.32330.1203

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف تعیین نقش رسانه­ های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان انجام شد. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی مدیران و کارمندان شاغل در سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و آژانس­ های مسافرتی (N=2000) استان اصفهان بوده که از بین آن‌ها 350 نفر با استناد به فرمول کوکران و به شیوۀ نمونه­ گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار جمع ­آوری ...  بیشتر