با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران

روح الله حسنی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاھرہ باقرپور

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 29-41

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62905.1599

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعه باشگاه­ های ورزش الکترونیک در ایران بود. روش پژوهش از نظر گرد­آوری داده­ ها، ترکیبی  به‌صورت کیفی-کمّی بود. جامعه آماری در بخش کیفی، کارشناسان، مطلعین و خبرگان آشنا با مدیریت مطالعات راهبردی ورزشی، مدیران و مسئولان انجمن ورزش­ های الکترونیکی مانند مسئول کمیته ...  بیشتر

بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان

سعید خانمرادی؛ حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه

دوره 3، شماره 1 ، آذر 1394، ، صفحه 41-51

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران، آلمان و انگلستان بود. روش تحقیق توصیفی- تحلیل بود. جامعه آماری شامل وب سایت های رسمی باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران (16 تیم)، بوندسلیگای آلمان (18 تیم) و لیگ برتر انگلیس (20 تیم) در فصل 2015-2014 بود. نمونه به صورت تمام شمار و شامل 54 وب سایت بود. ابزار ...  بیشتر